ORIGINAL: janpanmarsipan
ORIGINAL: Sommer2010
ORIGINAL: janpanmarsipan
Trådene på generelt ble nok slettet. Alle i hop. Det jeg har lest ut i fra dem ble så si alle innleggene for usakelige og ikke bare gikk de på en spesiell person, men det gikk også på førstegangsmødre generelt.
det er jo bare helt forkastelig å skrive slikt da....[&:] ALLE mødre har jo en gang vært førstegangsfødene! og jeg er sikker på at alle kommer til å gjøre en feil eller to eller tre, men alt går seg nok til etterhvert! som andre sier her, kan man jo ikke vite om det kommer til å bli akkurat slik du har tenkt, men det skader jo overhodet ikke å ha noen tanker i bakhodet om hvordan du vil gjøre det og ikke. Det kaller jeg bare å være godt forberedt :)
Men hun sa at hun var glad hun ikke hadde gjort de førstegangsfeilene som alle andre hadde gjort for hun bodde hjemme hos mor og far og fordi hun hadde lest Gro Nylander sin bok.
Jeg tror nok ikke på det jeg da. Hun var 16 år da hun fikk sin første. Min mening om at hun ikke har gjort noe feil altså!!
såpass ja[:-] men man kan uansett ikke lese seg til alt! sånn er det bare!! [:D]