Reaksjoner på navn?

Du er vel den første som sier du elsker det :D Hihi, men er ikke lett gå imot alle, er jo ikke koselig alle synes navnet er stygt men tenker de venner seg til det :p
Må si Johan også er veldig fint, elsker norske tradisjonelle navn :D
Det er kjempe vanskelig :(
Men om det blir en gutt til så blir det Ragnar ;) har du sett tv-serien Vikings? Ragnar Lodbrok er badass ;) er et flott og stødig navn. Jeg er også fan av norske navn. Sto mellom Johan, Ragnar, Magne og Ivar her. Vi hadde egentlig bestemt oss for Ragnar, men skiftet mening pga at mange var negative til Ragnar :(
 
Trist å lese, folk er så frekke og tar seg til rette :mad:
Synes du skal holde på navnet, viktigste er hva du og mannen synes, ikke alle rundt men skjønner det er vanskelig :sour:
Får vi en gutt som nr 2 så vurderer vi Ragnar, men ALLE hater det, forteller hvor stygt det er osv osv, det har fått mannen til å gå vekk fra det, jeg merker jeg bare blir bare kjempe irritert og tenker nå skal vi hverfall ha det navnet!!
Ragnar er kjempefint:)
 
Jeg er så lei meg pga min bestemors reaksjon på navnet vi har valgt... Hun sier at det ikke er noe navn og at hun aldri kommer til å kalle han det. Jeg må si at jeg føler meg veldig såret over dette. Hun passer på å si til alle som spør at hun ikke liker navnet.
Det er greit at hun ikke gjør det, men hun trenger ikke å holde på sånn som hun gjør. Dama er gammel og skrøpelig og jeg kvier meg for å si noe, men nå kjenner jeg at jeg koker over snart..! Samtidig begynner jeg å tenke at vi må bytte navn, for jeg blir så usikker... Hva om alle tenker det samme? Lillen heter Storm.
Storm er jo et fint navn det :) om du ser på ssb.no/navn kan du se at det har vært i bruk lenge som navn selv om det er blitt mer poppis nå
9b885b83d7df8cb5b4a43efe16b306bf


Om ikke sønnen til en veninne av meg het det, så kunne det vært aktuelt for oss også. Passer med den navnestilen jeg liker men alle navn som var brukt av venner/familie/kjæledyr var uaktuelle for oss.
 
Back
Topp