Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns Storm er kultkunne fint brukt det på lillebror her om ikke sønnen til en venninne hadde hatt det navnet. Stjeler ikke navn fra nærme venner og familie føler jegKan jeg spørre hva navnene dere har valgt er?
Vi har lyst å kalle vår Storm, men er litt usikker på hvilke reaksjoner vi kommer til å få... Samtidig som det egentlig ikke burde spille noen rolle hva andre synes! Men vi vil jo at folk skal like navnet også.
Hadde bestemt oss ja, men jeg har ikke meldt det inn på altinn av den ene grunnen. Jeg har blitt så usikker etter alle kommentarene.. Mannen er på havet så jeg får ikke diskutert skikkelig med han heller.. Så synes det er vanskelig..Jeg fikk det når vi "luftet" forskjellige navn før baby var født.. Det gjorde at jeg valgte et et navn foran et annet :/
Folk tenker seg ikke om...
Har du egentlig bestemt deg? Skjønner at du synes det er vanskelig
Synes Storm er kjempefint <3Kan jeg spørre hva navnene dere har valgt er?
Vi har lyst å kalle vår Storm, men er litt usikker på hvilke reaksjoner vi kommer til å få... Samtidig som det egentlig ikke burde spille noen rolle hva andre synes! Men vi vil jo at folk skal like navnet også.
Må bare spørre : er det allerede et navn eller har dere funnet på det?Jeg har fått
- er det ett navn?
- åh, det har jeg ikke hørt før(i litt sur tone)
- guttenavn til ei jente
- veeeeldig spesielt
- ikke noe fint
- høres ut som ett merke med tørkepapir
- seriøst?! Du vet barnet skal gå på skole!! Kommer til å bli mobba!!
- noen har faktisk bare flira
Begynner å lure på om det er oss det er noe galt med, siden vi liker navnet.
Jeg vet jeg ikke burde bry meg. Å at folk aldri hadde sagt det direkte til henne når hun hadde presentert seg. Men er redd for at det skal være for spesielt å at hun må "forklare seg" eller gjenta navnet sitt mange ganger når hun skal hilse på andre her..
Det er et navn ja, ca 250 i Norge som heter det. Men ikke brukt her vi bor. Men det er jo litt det jeg er ute etter også. Slippe å bruke fornavn å etternavn på alt, fordi det er 4 på avdeling i BHG som har samme navnet.. Vanskelig med navnMå bare spørre : er det allerede et navn eller har dere funnet på det?
Her er det ingen som heter det samme som lillebror, måtte begrunne navnevalget på altinn for å få det godkjent. Så når folk spør "er det et navn" har de fått "nei, ikke enda" og nå: "ja nå er det" som svar fra oss :-D
Ja er kjekt med noe uvanlig. Har selv et navn som ikke var så vanlig frem til år 2000, da var det plutselig mange som fikk det. Men få på min alder. Greit å slippe forvekslinger :-D kun opplevd akkurat det en gang. Er nemlig en til i firmaet mitt som heter det samme. Jeg fikk plutselig gratulasjoner da hun ble gravid :-D var en mnd for tidlig det, ble gravid like etter da ;-)Det er et navn ja, ca 250 i Norge som heter det. Men ikke brukt her vi bor. Men det er jo litt det jeg er ute etter også. Slippe å bruke fornavn å etternavn på alt, fordi det er 4 på avdeling i BHG som har samme navnet.. Vanskelig med navn
Så spennende med navn ingen andre har da!!