Reaksjon?

Har tre planlagte barn og venter nå på Bonus. Uteblitt mens og noen svake kvalmesymptom gav meg mistanke og testen var så positiv som det er mulig, test streken var sterkere enn kontrollstreken. Men jeg var nesten 5 uker på vei da...

Har to planlagte barn fra før, men denne her var ikke planlagt. Og mannen har sagt klart i fra at han skulle kun ha to, dette var jeg vel ganske enig i. Så glemte jeg noen piller og vips viste en test positiv. Tårene rant og var frustrert, men mannen tok det fint og ble faktisk glad. Så begynner å kjenne på gleden selv og nå.

Nr 2 her også, så veldig planlagt:)
Mistet en forrige pp, så hadde ikke helt trua på at spiren skulle sitte igjen så fort.
Men skjønte det på symptomene nesten en uke før testen viste positiv. Samme som de andre gangene jeg har vært gravid.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Fikk mistanke når tante rød ikke kom, men den har vært litt forsinket så tenkte ikke så mye over det. Samme uka begynte kroppen å oppføre seg merkelig, var varm og uggen og jeg som fryser av ingenting til vanlig o_O
Tok en test og den var positiv :laughing002 fikk litt sjokk og hadde ikke peiling på hvordan jeg skulle fortelle dette til sambo :rolleyes: Han ble bare glad han, mens jeg trengte en uke til å fordøye det :)
Nå gleder vi oss bare til å bli foreldre :happy093

Veldig planlagt da æ ønska to tette. Nu blir d 17 mndr mellom. Fikk dem ikke tettere da menstruasjonen uteble så lenge, mn heldigvis klaffa d på 2. Pp når den først dukka opp:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Back
Topp