Reaksjon på MMR-vaksine?

Hva som er vaksine og ikke aner jeg ikke.. men mine har vært tufse siden vaksinen for en mnd siden.. startet fem dager etter vaksina og vil liksom ikke slippe taket. Men ikke feber da.. bare tufse og tydelig ikke i form.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hva som er vaksine og ikke aner jeg ikke.. men mine har vært tufse siden vaksinen for en mnd siden.. startet fem dager etter vaksina og vil liksom ikke slippe taket. Men ikke feber da.. bare tufse og tydelig ikke i form.

Mats har kun hat feber ein kveld. Ellers feberfri. Men høsten er rette tiden fir forkjølelse som kan like godt være det :)

Mats har kun hat feber ein kveld. Ellers feberfri. Men høsten er rette tiden fir forkjølelse som kan like godt være det :)
Ja, derfor det ikke er godt å si. Men jeg føler ikke vaksinen er direkte årsak til at de er slik. Mer inndirekte her,ved at forsvaret er nede og lettere å pådra seg noe nytt da. Men det må jo gi seg en gang. ;)

AM hadde vel et par dager med feber og dårlig søvn :-) Gikk fort over :-)

Her fikk O utslett og feber noen dager, men helt fin almenntilstand :)

Tok vaksinen på fredag...spent på om det kommer noen reaksjon :) Storesøster reagerte ikke :)

Her fikk O utslett og feber noen dager, men helt fin almenntilstand :)
Hvordan så utslettet ut? Kom alt på en gang eller? Idag hadde hun 1 rød prikk på magen, som ikke var der i går.

Vi skal på tirsdag. Håper virkelig vi slipper unna. Han er snørrete. Men avlyste forrige uke siden han var så dårlig.

Men driver å får flere tenner også da ! Blæ

Vi skal på tirsdag. Håper virkelig vi slipper unna. Han er snørrete. Men avlyste forrige uke siden han var så dårlig.

Men driver å får flere tenner også da ! Blæ
Sa til hs at hun holdt på med de siste jekselen, men det var ikke så farlig. Idag er hun sutrete!

Hvordan så utslettet ut? Kom alt på en gang eller? Idag hadde hun 1 rød prikk på magen, som ikke var der i går.
Utslettet ser ut som varmeutslett egentlig.. Hadde mest på rygg og mage og hals.. Men varte bare 2 dager, klødde ikke :)

då var den vaksinen tatt. Blir spennende å se om han reagerer på den

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Back
Topp