GodtIngen reaksjon her!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GodtIngen reaksjon her!![]()
Hva som er vaksine og ikke aner jeg ikke.. men mine har vært tufse siden vaksinen for en mnd siden.. startet fem dager etter vaksina og vil liksom ikke slippe taket. Men ikke feber da.. bare tufse og tydelig ikke i form.
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja, derfor det ikke er godt å si. Men jeg føler ikke vaksinen er direkte årsak til at de er slik. Mer inndirekte her,ved at forsvaret er nede og lettere å pådra seg noe nytt da. Men det må jo gi seg en gang.Mats har kun hat feber ein kveld. Ellers feberfri. Men høsten er rette tiden fir forkjølelse som kan like godt være det![]()
Skal ta den på mandag. Gleder meg ikke akkurat. Er nok verre for meg enn for ungen.
Her gråt hun masse når hun fikk forje sprøyte. Helt til hun så en måse ute![]()
Får ta med bamsen hennes som spiller musikk så hun får noe å se på.A gråt masse forrige gang . Men denne vaksinen sprenger ikke så mye sa hs.
Hvordan så utslettet ut? Kom alt på en gang eller? Idag hadde hun 1 rød prikk på magen, som ikke var der i går.Her fikk O utslett og feber noen dager, men helt fin almenntilstand![]()
Sa til hs at hun holdt på med de siste jekselen, men det var ikke så farlig. Idag er hun sutrete!Vi skal på tirsdag. Håper virkelig vi slipper unna. Han er snørrete. Men avlyste forrige uke siden han var så dårlig.
Men driver å får flere tenner også da ! Blæ
Utslettet ser ut som varmeutslett egentlig.. Hadde mest på rygg og mage og hals.. Men varte bare 2 dager, klødde ikkeHvordan så utslettet ut? Kom alt på en gang eller? Idag hadde hun 1 rød prikk på magen, som ikke var der i går.
Forhåpentligvis ikkedå var den vaksinen tatt. Blir spennende å se om han reagerer på den
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Har enda ikke reagert noe herdå var den vaksinen tatt. Blir spennende å se om han reagerer på den
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app