Ingen reaksjon! Tok vel for et par uker siden.
Så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen reaksjon! Tok vel for et par uker siden.
Fikk feber i 2 døgn her, og nå har hun utslett på rompa.
Ja, nå er det bare litt utslett på rompa, men ingen feberSå det kom litt rekasjon ja, håper det går over nå da![]()
Ja! Har reagert litt ved de forrige (bare feber osv). Og har hatt våre runder med både spysyken og masse forkjølelse etter bhgstart, så greit å få slippe unna det man kanSå braGodt å slippe unna
![]()
Ja! Har reagert litt ved de forrige (bare feber osv). Og har hatt våre runder med både spysyken og masse forkjølelse etter bhgstart, så greit å få slippe unna det man kan![]()
Ja, jeg og merker jegJa, de skal jammen meg gjennom litt for å bygge opp immunforsvaret sitt![]()
Ja, jeg og merker jeg! Men det er jo uunngåelig da..
![]()
Her kom det 10 dager etter, nesten på klokkeslettet 10 dager etterForeløpig ikke reagert. Men kan jo reagere i løpet av de neste dagene![]()
Litt survete igår og har fått noen prikker på overkroppen, ellers ingen reaksjon foreløpigTok vaksinen fredag for 10 dager siden.
Kom litt prikker på magen til L i overgår. Febersumptomer i går ettermiddag. Feber i 38,9 i dag! Er nok reaksjon fra vaksina. Han tok den forrige onsdag.
På mandag var den 7 dager siden hun fikk vaksina, hadde da lav feber. Lav feber på tirsdag, litt høyere i hår å høyere i dag.. Har hatt dårlig allmenn tilstand hele tiden
![]()
Var slik her også, i tillegg til utslett. Men nå er han i farta igjenPå mandag var den 7 dager siden hun fikk vaksina, hadde da lav feber. Lav feber på tirsdag, litt høyere i hår å høyere i dag.. Har hatt dårlig allmenn tilstand hele tiden
![]()