Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har ikke lille fått tatt den siste vaksina ennå, siden han er konstant syk. Fikk beskje på helsestasjonen at han må være frisk en uke før han kan ta den. Vi er fire uker på overtid![]()
Håper poden deres er raskt på beina igjen. Så kjedelig når de små er syke!
Sent from my iPhone using BV Forum
Han er fortsatt veldig surklete og tett. Men matlysten er tilbake, så krysser fingrene for at resten går seg til i løpet av helgaHvordan er han i form nå?
Jada, han kjem seg nok snart![]()
Skal på torsdag, håper på null reaksjob, men det er vell heller tvilsomt. God bedring til lille![]()
Hvor lenge etter kan de bli dårlige? Lille har vært en del dårlig siden vi tok den, men hva som er den og bhg vet jeg ikkeFeber av og på og det vi tror er smerter i leddene som følge av feberen :/
Så bra formen er stigendeHan er fortsatt veldig surklete og tett. Men matlysten er tilbake, så krysser fingrene for at resten går seg til i løpet av helga
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal ta den på mandag. Gleder meg ikke akkurat. Er nok verre for meg enn for ungen.
Her gråt hun masse når hun fikk forje sprøyte. Helt til hun så en måse uteGår nok fint. Mats gråt ikkje engang, men helsesøstra kløyp han så hard at han kikka på ho med store øyer bareJeg kjente litt på det, men gikk fint
![]()
Her var lille snørrete da vi tok vaksina. Og jeg fikk beskjed om at den eneste grunnen til at de ikke ville at de skulle være sjuke når vaksina blei satt var fordi da fikk ofte vaksina skylda for mer enn den faktisk har skylda for. Det var ikke farlig! Men det tok min 7 dager før en evt reaksjon kom, så hvis hu fikk feber f.eks to-tre dager etter var det ikke pga vaksina!Hvor lenge etter kan de bli dårlige? Lille har vært en del dårlig siden vi tok den, men hva som er den og bhg vet jeg ikkeFeber av og på og det vi tror er smerter i leddene som følge av feberen :/
Lett å avlede med andre ordHer gråt hun masse når hun fikk forje sprøyte. Helt til hun så en måse ute![]()
Her var det ingen reaksjon!venta og venta... målte tempen jevnlig i tidsrommet det var aktuelt med feber (livredd for feberkramper!). Men kom ikke noe. Snørra blei borte før ei uka hadde gått også. Eneste var at det kom en medium stor prikk ved lysken. Men hu har så lett for å bli sår, så har mer tro på at det var det. Utslett er visst vanlig relasjon på mmr?!
Ja! Det blir spennendeMinimeslinger kalte helsesøstra detSpent på om de er der i morgo
Så bra hun ikke reagerte![]()
Ja! Det blir spennendedet "positive" med evt reaksjon på vaksiner er jo at man veit hva det kommer av
![]()