Reagerer på sex?

Sykepleiermamma

Ny på forumet
Hvordan reagerer kroppene deres på sex nå på slutten?

Jeg får kraftige kynnere, med masse nedpress og smerter i rygg ... er 37+3

Har ikke hatt sex på ett par måneder [emoji87]

Med førstemann fikk jeg bestandig modningsrier i timesvis om samboer kom inni meg, denne gangen tar vi ingen sjanser da vi ikke tørr å risikere at baby kommer før, har rett og slett ikke tid enda!

Har ikke så ofte sex nå, men vi hadde det faktisk i går, 37+0. Og her merket jeg ikke noe etterpå. Så det var litt kjedelig egentlig. Hadde håpet det kanskje skulle starte noe

Får kynnere/modningsrier i varierende grad nesten hver gang..

Syntes det føles veldig annerledes ut, men får ikke noe kynnere eller rier eller noe...

Hadde sex igjen i går, og hadde kraftige rier i noen timer. Varte i 50-60 sek og kom først veldig tett, men så dabbet de av. Får sikkelig trykke trang.. hos jordmor forje uke sa ho at hodet ikke kunne komme lengre ned, neste nå var ut.. så jeg merker det presser på. Fødselen mine har jeg ikke merker smerter før jeg har 6-8 cm åpning (siste 20-30 minuttene) før dette er det bare ubehagelig når magen stammer seg. Men kan jo være at denne jobben blir gjort i forkant av fødsel for husker de modnings riene forje gangs også var ganske heftige .. slimproppen gikk for 2 uker siden. Så vi får se :)
37+ 4 i dag..

Blir nok ikke så mye sex på kveldstid her mer, går så utover søvnen. Men gubben får komme hjem på lunsj i stede Hehe

Back
Topp