Reagerer på musikk

Jodlesmurf

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Har merket det noen ganger nå at babyen reagerer på musikk :) Da vi var i Syden, var det masse spark hver gang vi var på minidisco med barna. Og når jeg er på jobb på barneskolen, og vi har sang og gitarmusikk med barna, er det fullt liv i magen. Hver eneste gang;) Må være en musikalsk liten venn i magen min! Kanskje en fremtidig danser:) Det er ihvertfall pussig, at hver gang d er litt høy musikk rundt meg, er d fest i magen:D

har ikke merka så mye til det her enda, men sist så var det ekstra mye liv når jeg spilte metall eller techno og det er den typen musikk han foretrekker i dag også haha :)

Da jeg gikk med førstemann spilte jeg i korps. Husker at det var liv og røre i magen på 17. mai:) spesielt de gangene jeg sto i nærheten av stortromma;) Jeg har ikke lagt merke til noen spesiell musikkpreferanse denne gangen ennå, men prøver å spille litt variert musikk. Kommende storesøster synger også for magen:)

Her reagerer babyen på musikk når jeg setter på litt musikk:-) var også med mannen min på taeqwondo treningssamling og samtidig som de trente på slag/spark holdt babyen også på å sparke rundt i magen:-)

Har merket det noen ganger nå at babyen reagerer på musikk :) Da vi var i Syden, var det masse spark hver gang vi var på minidisco med barna. Og når jeg er på jobb på barneskolen, og vi har sang og gitarmusikk med barna, er det fullt liv i magen. Hver eneste gang;) Må være en musikalsk liten venn i magen min! Kanskje en fremtidig danser:) Det er ihvertfall pussig, at hver gang d er litt høy musikk rundt meg, er d fest i magen:D
Hihi så herlig da. Morsomt at en kan merke slikt allerede:)

Back
Topp