Reagerer på lyder

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Jeg satt og så på denne filmen av en gutt som ble så glad for en julegave http://www.youtube.com/watch?v=0akY7x_EhP0 han begynte å gråte, Anette satt i vippestolen sammen med meg i sofan, plutselig begynner hun å stor hyle, virkelig redselshyl. Tror det var av at hun hørte gutten gråt på pcn. Hun blir også veldig redd og begynner å gråte hvis noen nyser :sad002
Flere babyer her som reagerer slik?

Han skvetter til ved høye lyder og slår ut med hendene, men begynner somregel å flire etterpå :p Han har aldri begynt å gråte :)

Hun startet med å slå ut hendene hvis hun skvatt, men nå blir hun redd og gråter i tillegg. Merkelige saker, det skulle ikke være noen grunn til det.

Jeg tror denne karen er så vant med lyder fra 4-åringen at det skal litt til at han begynner å gråte av det. Han skvetter litt til innimellom, men sover definitivt best med en del bakgrunnsstøy :-p

Mi blir lett redd når ho e trøtt, men ellers så skvett ho av og til også smiler hun bare :P varierer litt med humøret hvordan hun reagerer :)

Hermine skvettrr og begynner å gråte for hver minste lille ting...sånn som hvis jeg ler litt høyt:confused:
I det siste vil hun heller ikke roe seg hos noen andre enn meg...ikke engang hos pappan:(
Sent from my ST25i using BV Forum
Flere som har det sånn? Hun blir stille i det øyeblikket jeg tar henne!

Emmeth skvetter veldig hvis man har litt bråe bevegelser rundt han og setter i ett hyl uten like:oops: lyder er han vant m fra jentene;)

Arian skvetter også av visse lyder som kremting og nys, men han roer seg raskt igjen.

Kun hvis det forstyrrer han i ammingen, ellers skvetter han bare litt, men ingen gråting.

Back
Topp