Reagerer flere på stress?

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Jeg har stresset hele uken med skole, blødninger og alt mulig dritt, i går kveld kom jeg hjem og ente med å sovne på sofaen, i 3 timer. Når jeg sto opp i dag var jeg små uggen var en tur i Ålesund men orket egentlig ingenting, var drit kvalm hele dagen, kom hjem og har siden bodd i sengen. . Fikk endelig i meg no mat nå og håper det hjelper på..

Men merker at dette er reaksjonen på alt stresset da jeg ikke har vært så dårlig siden sist jeg var så stresset! :(

Flere som reagerer?

Jeg har egentlig vært sånn utslitt de siste par månedene. Ligget utrolig mye på sofaen og i senga. Tror nok at det er naturlig å kunne være sånn i graviditeten.:)
Da jeg hadde bursdagsselskap for noen uker sider var jeg så sliten at jeg ikke fikk sove før langt på natt. Vondt.
Fortsatt kan jeg bli akutt sliten etter å ha vasket og ryddet f.eks. Da må jeg bare legge meg ned.

Samme som over! Er ikke rent og ryddig i leiligheten for tiden for å si det slik. Det som blir gjort er det kjæresten som tar seg av :rolleyes: Har jeg vært ute på noe/jobbet er det rett hjem til sofaen, og i verste fall rett til sengs.

Har det likt som deg, en uke til fagprøven, og stiller store krav til meg selv om å Være på jobb 100% frem til den er overstått. Er så sliten at jeg helst vil grine, men det hjelper jo ikke så mye det heller akkurat;-)

Sender en klem

Jeg reagerer veldig på stress :) Stresser jeg blir jeg dårlig med en gang. Blir kvalm og sliten, og ender ofte opp med å kaste opp :/ Dette skjer ofte selv ved stress i korte perioder, som f.eks. hvis jeg er for seint ute til noe, stress på jobb, krangler med noen ol.

Kjenner meg også igjen i dette :/ Har hatt veldig lav stressterskel de siste ukene...
:)

Jeg kjenner jeg blir litt lettet når jeg ikke er alene, og kjenner jeg GRUER meg til å reise i morgen! :(
Ikke har jeg fått ryddet her, ikke fått vasket, ikke fått gjort NOE enda, og ikke pakket.... Orker ikke i kveld... Så blir mye styr i morgen.

Trudde ikkje eg gjorde det, men etter samtale med legen idag, har eg fleire tegn på det. Er nok ein av dei få gangene i livet vi må tenke på oss sjølv... Er forresten sikker på at eg hadde blødninger i veke 7 grunna stress.

Lykke til i morgon.

Kjenner meg og veldig igjen i det dere andre skriver. Blir fort kvalm og drittrøtt hvis jeg stresser. Er for tiden sykemeldt, men føler meg fyllesyke og urven hele tida så er ikke strøkent her hjemme heller.

Back
Topp