Reagerer du

nei har mer og tenke over den dagen egt,hehe

Ja, det reagerer jeg på, det er en dag hvor det er normalt å pynte seg, så hvorfor ta på seg det man har på seg ellers i året den dagen og? 
Synes det ser tassent ut 

Driter i hva andre har på seg sånn generelt, 17. mai er ikke noe unntak.

NEI!!! det får da være måte på hva man skal bry seg om, så lenge jeg har på meg noe jeg trives med og MITT barn har på seg noe han trives med og jeg synes passer best til den dagen er jeg fornøyd med det! La nå folk gå med akkurat det de vil, bare pga at det er 17 mai MÅ alle pynte seg osv?? nei vettu hva, viktigste er at alle har en bra dag og er med og kose seg på denne dagen, hva de har på seg spiller ingen som helst rolle!

Kjenner jeg blir så oppgitt og irritert over alle som skal bry seg så mye om andre til tider, noen ting kan man la være og bry seg om, og spesielt hva folk har på seg.

For noen så kan en dongeri bukse og hettegenser faktisk være pyntet og de synes det er KJEMPE fint, og da er det jo teit at de ikke er pyntet nok for andre som er rundt de!

Får håpe dere ikke ser mine gutter på 17.mai =P
Her er det så lite selskapelig som skjer før høsten igjen å jeg kjøper heller nye joggesko, en pen genser/skjorte og olabukse, slik at de kan bruke det som hverdagsklær etter 17.mai.
Å kjøpe et penantrekk til to små som bare kan brukes på 17.mai fordi det vil være for lite neste gang de skal pyntes har jeg faktisk ikke råd til, så da får det bli som det blir og folk får tenke hva de vil  =) 

Så lenge man er ren i tøyet, så syns jeg det er helt greit! Dog ikke joggebukser av typen tøy, hvis du skjønner hva jeg mener? Det syns jeg er litt drøyt..

*Nothernstar* skrev:
Nei!
De som reagerer negativt på sånt kan ikke ha store bekymringene i verden.
Fælt så materalistisk verden er blitt.

Uff, da håper jeg dere ikke ser ungen min =P

Jeg reagerer på voksne iført "hverdagsklær", men dersom det er barn i en fin olabukse og en litt kul skjorte er det jo bare fint!

Lilletrille skrev:
Ja, hadde syntes det var fryktelig trist med hverdagsklær på festdager, men jeg hadde ikke brydd meg noe mere med det...Folk får gjøre som de vil...

Sign :)

nei, jeg hadde nok ikke reagert så lenge klærne er hele og rene, helst også se ganske nye ut - vi har forskjellig måte å pynte oss på, og noen pynter seg i olabukser :)

Back
Topp