reagerer dere på

Wenche_tutla

Elsker forumet
ambulanse, brannbil og/eller politi bil når dem kommer fresende?

merker jeg får klump i halsen når jeg  hører lyden av  1 av de 3 og tenker  på dem stakkar som blir reddet av  1 eller fellere av de 3.

mens jeg går her stille på en fin dag så er d faktisk noen som har d vondt eller dør rett ved siden av meg

Uff ja jeg reagerer! Tenker likt som deg.
I går da vi kjørte hjem fra flyflassen, hadde det vært en bilulykke (fronten av bilen var totatvrak)og ambulanse og hele pakken var til stede.
Det lå en person på en båre med et ambulansepersonell bøyd over seg, og pårørende (tror det var det) satt på hver side av personen.
Da fikk jeg helt vondt[&o] Fikk senere vite at det ikke hadde vært en dødsulykke heldigvis.

Ja, jeg lurer alltid litt på hva som har skjedd og sender noen tanker til dem det måtte gjelde.

Vet ikke helt hvilket alternativ jeg skal velge, for jeg tenker jo at "oi, der er ambulansen" ellr sånn, men jeg føler ikke at jeg har lyst å gråte, eller blir lei meg liksom..

ORIGINAL: Elimor

Ja, jeg lurer alltid litt på hva som har skjedd og sender noen tanker til dem det måtte gjelde.

Samme her.

Reagerer mest på sykebil og brannbil da de redder liv.. Er det politi så tenker jeg mer noen som har gjort noe de ikke burde[8D]

Får litt rar følelse i magen av sykebilen, man tenker alltid på om det er noen kjente..[&o]

Ja, æ reagerer på biler me sirener. Kanskje litt mer på ambulansen, enn de andre. Får litt sånn trist følelse akkurat i det den passerer.Er jo noen som har vondt i den som oftest. Tenker kanskje i noen sekunder på dem.. Kan jo også være noen man kjenner...

ja jeg reagerer men det er fordi jeg blir bekymra om det er til typen eller gullet mitt da

Reagerer jeg også! Er jeg ute og kjører, stopper jeg og slipper de forbi.. Syns det er trist når noen komme rut for en ulykke..

Back
Topp