Reagere på mat...

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
En merkelig ting har skjedd med kroppen min...Etter at jeg ble gravid så har jeg reagert kraftig på grillmat... blitt kjempe dårlig i magen og liggi rett ut med skikkelige smerter i magen når jeg har spist grillmat... jeg trodde kanskje det var marinaden jeg reagerte på for grillmaten jeg da har spist har som oftest hatt en del marinade på seg (grillmat fra rema1000) så jeg kutta ut marinade og har blitt bedre...

Nå den siste uka så har kroppen min begynt å reagere på vannmelon... For et par dager siden så spiste jeg 4 skiver vannmelon og ble kjeeempe dårlig i magen... og dagen etter så spiste jeg kun 1skive vannmelon og ble kjempe dårlig... så det kan jo ikke ha vært mengden heller for jeg ble like dårlig av kun 1skive som 4 :S

Jeg har aldri reagert på marinade eller vannmelon før... syns bare det er så rart... kan det da ha sammenheng med graviditeten? Flere som har opplevd sånt?

ORIGINAL: kajann

Vet at min mamma begynte å reagere på kylling under sitt 2 svangerskap, og har utviklet en alrgi mot fugl, såp hun kan den dag i dag ikke spise noe som har med kyllin, kalkun osv...

o shit... det liker jeg ikke... har ikke lyst å bli evig allergisk mot marinader og vannmelon.... hehe... har nok matallergier fra før av

Jeg bare visste ikke at man kunne utvikle allergier sånn :P hehe... får snakke me lege om det tenker jeg... :)

Vannmelon ja, jeg har prøvd det 2 ganger nå og blir skikkelig dårlig i magen

Back
Topp