Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bollemagen: ja der enig i ordbruken flink.. Jeg har også som deg sikkert godt av noen kg Ikke bry deg så mye,du hadde jo veldig lav start vekt. Jeg spiser godt,og det jeg vil. Selv om det er mye sunt,og mye ikke vil ikke bruke svangerskapet til å bekymre meg for vekta. Vi er vell ca like langt på vei? Er 16+5 jeg
17+1 idag.. og har gått opp 2kg så lenge jeg slipper å gå opp 34kg denne gangen og er jeg fornøyd! syns ikke dere trenger å være hysteriske enda det er normalt å gå opp regner med at dere visste det før dere blei gravide hehe.. og uansett.. di som har gått opp 2-3 kg til nå kan jo plutselig bare flyyy opp i vekt på slutten.. og di som har gått opp 6-7kg kan jo plutselig stagnere trur vi skal ta det heeelt med ro bare vent til sommern og alt vannet kommer! hurra! hahahahha.. not
Hehe, visste det logisk sett, men jeg trodde jo ikke det gjaldt MEG, jeg skulle jo bare være sånn hollywood-nett, med en søt liten kul på magen, litt større pupper, og gjerne den mye omtalte gravidgløden (den har jeg heller ikke sett noe til ) Jeg skulle bruke dongribuksene mine frem til termin, bare ikke kunne lukke øverste knappen muligens, for enkelte kan jo det! Og jeg skulle trene masse, akkurat som før jeg ble gravid. Nå går jeg på krykker pga bekkenløsning etter å ha være omtrent sengeliggende av kvalme og svimmelhet første trimester, og det er fint lite trening å spore... Buksene har jeg ikke fått på på flere uker, men likevel ser det ikke ille ut. Ikke hollywood, men er ikke i nærhetn så tjukk som vekten insinuerer.
På den annen side trodde jeg heller ikke jeg kunne bli så avsindig lykkelig av å ha et lite menneske inni magen
jeg er nå 14+3 og har lagt på meg 2 kg. men hva jeg har lagt på meg vet jeg ikke, for jeg skjønner ikke helt den vektkurven og hva som er hva... Kan man legge på seg noe annet enn fett så tidlig?