Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
17 uker og gått opp 200g, superfornøyd med det. Håper jeg er like flink resten også
Har nok en del med hvor mye man har fra før. Er man normal/tynn så er det greit å gå opp, men har man en del fra før, så syns jeg det er bra å ikke gå for mye opp, hvertfall i starten, siden mesteparten kommer på slutten.Ikke bare til deg også, men er det virkelig å være flink å ikke gå opp i vekt? Det er jo det jeg også føler, men jordmor og ege er altså helt uenige med meg, og sier jeg er flink som går opp nok, at jeg skal fortsette med det, og jeg har altså gått opp 6 kilo på 4 måneder... Ikke at jeg skal gå opp mest mulig, men minst 12 kilo, og helst jevnt gjennom hele svangerskapet i stedet for masse siste halvdel.
Men når alle sier de er flinke som ikke har gått opp får jeg jo lyst å slutte å spise...
Har nok en del med hvor mye man har fra før. Er man normal/tynn så er det greit å gå opp, men har man en del fra før, så syns jeg det er bra å ikke gå for mye opp, hvertfall i starten, siden mesteparten kommer på slutten.