Rastløse ben!!

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Noen andre som sliter med det og fått det så tidlig i graviditeten ? er jo ikke 4uker enda engang! Hva hjelper evt dere? ? Hadde det samme når jeg var gravid med gutt ungen, men kom ikke så tidelig! Holder på og bli gaal! får ikke sove , føler armene også er rastløse , vet ikke hvor jeg skal Gjøre av meg tips taes imot med STOR takk :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Jeg får også det, spesielt når jeg er overtrøtt. Mer søvn gir mindre rastløse bein, iallefall for meg.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg får også det, spesielt når jeg er overtrøtt. Mer søvn gir mindre rastløse bein, iallefall for meg.

Ja prøver virkelig å få sove. Men får ikke :/ er på kvelden når jeg skal legge meg eller når jeg prøver å slappe av på dagen det begynner

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Huff, det høres veldig slisomt ut :(

Har kjent litt til det ja, har vært svært plaget med det før. Magnesium sier de skal hjelpe :)

Er ca 4 uker selv, å har like bein som deg, er til å bli gal av:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har slitt med det så lenge jeg kan huske, men de siste årene har det roet seg veldig.

Bukser som strammer på leggene er noe som har pleid å utløse det hos meg, så anbefaler løse bukser.

Ellers hjelper det å være uthvilt, for hos meg har det oppstått om ettermiddag kveld. Tøying har også hjulpet meg.

Magnesium skal visstnok hjelpe, og nyere forskning sier at det også kan kobles opp til D-vitaminmangel. Kanskje du kan sjekke nivået ditt hos lege?

Fra mobil.

Jeg sniker fra januar, men måtte bare svare på denne. Jeg har slitt mye med dette utenom graviditet. Jeg hadde da mangel på d-vitamin. Legen skrev ut resept må en god dose med dette og når jeg begynte å ta det, gikk det bort. Rastløse ben er helt forferdelig! Skikkelig slitsomt...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp