Rastløse ben

vet ikke hva rasløse ben er;P

joda, hadde veldig urolige ben da jeg var gravid.. både før og etter egentlig.. fikk beskjed om å ta magnesium..( tror det var det) og det hjalp det:)

ORIGINAL: Femme Fatale

vet ikke hva rasløse ben er;P

joda, hadde veldig urolige ben da jeg var gravid.. både før og etter egentlig.. fikk beskjed om å ta magnesium..( tror det var det) og det hjalp det:)

Takk for tips :)
Har ikke vært plaga med det før nå i det siste! Det værste er å ikke få sove på kvelden!

å fy faderullan.. det er plagsomt!!!!!

Du kan prøve magnesium. Jeg husker ikke styrken, men to tabletter. Hvis det blir for mye så merker du det ved at du blir veldig løs i magen. Ta da bare 1 tablett.

Magnesium alene hjalp ikk nok for meg. Men akupuntur hos fysio hjalp enormt!!!  De rastløse bena ble heeelt borte etter noen behandlinger! Ahh..deilig! :)  Så anbefaler absolutt det! :)

håper det forsvinner snart:) lykke til med det og med spiren:)

Leste akkurat at gravide med jernmangel var ekstra utsatt!
Det har vi nok (håper jeg) grunnen!
Skal prøve magnesium også, for dette er gruuusomt!

JA!!! Jeg husker veldig godt at jeg hadde det med sønnen min. Og merker at jeg har det innimellom nå også. Det er så utrolig plagsomt! Spesielt om jeg har lagt meg i senga for kvelden

Jeg har dette ofte! Flere ganger i uka i flere år, og jeg er ikke gravid engand[X(] Det hjelper med magnesium! Har tatt dette i en periode nå pga mye kramper, men jammen hjalp det på flere ting[:D]

Åh, uff ja, jeg hadde det på slutten av sist svangerskap.
Noe så vanvittig ubehagelig og irriterende!
Hjalp å ha bena litt i kaldt vann.

Jepp, det opplevde jeg, forferdelig irriterende! Visste ikke at det hjelper å ta magnesium mot det, det skal jeg huske på til neste gang[:)]

Back
Topp