Rastløse bein

3blir4idesember

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
Noen som har noen gode forslag når dem slår til? Fryktelig ubehagelig.. Vet bevegelse hjelper men får det ofte etter jobb eller gått tur og skal prøve å slappe litt av, har ikke rygg til å gå rundt konstant :-P

Ei venninne av meg tok akupunktur med god effekt mot rastløse bein. Hun måtte opp om natta og sånn fordi det var så ille, hjalp mye med behandlingen sa hun

Bestilte meg støttestrømper på ebay nå til 35 kroner :) er vel anbefalt å bruke om man har problemer eller ikke?

Jeg tar magnesium hver kveld. En varm lang dusj før leggetid har også hjulpet. Og tro det eller ei,sex gjør underverker. Vekker mannen når det har stått på som verst,sovner med en gang etterpå ;)

Er blitt veldig pøaget jeg også nå. Begynt på magnesium

De siste dagene er jeg og blitt plaget av urolige ben når jeg skal sove. Bena mine er så varme og det kribler i dem! Bruker flere timer på å sovne selvom jeg er veldig trøtt. Jeg prøver å gå en kort tur eller gjøre 10-20 min gravidyoga via YouTube noen kvelder. Det hjelper litt. Jeg skal prøve meg på magnesium men har desverre ingen andre gode tips :) håper det er et forbigående symptom! Savner nattesøvnen min.

Støttestrømper er det eneste som fungerer for meg. Kjøpte mine på apoteket. Fikk hjelp til å måle og finne riktige strømper :)

Back
Topp