Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jcma
elste jenta mi er heldigvis kjempe flink og hjelpe til!
ho driver og sparer penger,så ho spær hele tida om ho kan få gjøre ting mot litt betaling[:)]
ellers bor vi ganske trangt føler eg 90 kvadrat på snart 5 stk[:'(]blir fort masse rot....
men innen 3 månder skal huset vere ferdigt,så håper alt går etter planen!!!
ORIGINAL: Gary Barlow
ORIGINAL: jcma
elste jenta mi er heldigvis kjempe flink og hjelpe til!
ho driver og sparer penger,så ho spær hele tida om ho kan få gjøre ting mot litt betaling[:)]
ellers bor vi ganske trangt føler eg 90 kvadrat på snart 5 stk[:'(]blir fort masse rot....
men innen 3 månder skal huset vere ferdigt,så håper alt går etter planen!!!
Så snill hun er som hjelper til[:)]-Guttene hjelper til hvis jeg spørr,ingen protester fra eldstemann, men det er værre med nr.2...[8|]-det er bare at de roter fortere enn de rydder[:D]
Det blir nok herlig å komme seg i nytt hus å få masse med plass[:)]
Vi har også AALT for liten plass. Er rundt 90 kvadrat her og, og strax 5 stk. Håper vi skal finne noe større etter hvert, men det er vel ikke i de aller nermeste planene våre. Er bare 3 soverom, men det holder de første årene[;)]
ORIGINAL: Gary Barlow
Jepp. Kjenner følelsen der,snuppa. Får panikk når det er rotete, men har jo ikke energi til å rydde hele tiden,å beina tar livet av meg hvis jeg står for lenge. -så det er ikke strøkent hele tiden ,nei.. men jeg får noja,ja[8|]
Sambo jobber skift,så det er ikke så mye hjelp å få der i gården[;)]