rastløs

mas

Elsker forumet
kjenner eg er begynt og få den rastløse følelsen.....
er så opptatt av at alt må vere "perfekt" i heimen....
klarer ikkje ha rot rundt meg,må liksom halde alt klart og ryddigt hele tida[;)]

uff sånn har jeg det også! men det er fordi vi bor i et alt for lite hus rett og slett! her er ikke plass til en til[X(] å blir så suur av å ha det sånn, er litt rotete over alt hele tiden synes jeg, og skulle absolutt ha investert i nye kommoder og skyvdører. i tillegg har jeg lyst på noen nye møbler for å få det mere "riktig" men nå kan det se ut som vi skal selge huset i stede å da orker jeg ikke bruke penger.. så lever litt på vent her, å jeg blir gaal! babyen må bo i koffert om han kommer før tiden [8D]

Jepp. Kjenner følelsen der,snuppa. Får panikk når det er rotete, men har jo ikke energi til å rydde hele tiden,å beina tar livet av meg hvis jeg står for lenge. -så det er ikke strøkent hele tiden ,nei.. men jeg får noja,ja[8|]
Sambo jobber skift,så det er ikke så mye hjelp å få der i gården[;)]

elste jenta mi er heldigvis kjempe flink og hjelpe til!
ho driver og sparer penger,så ho spær hele tida om ho kan få gjøre ting mot litt betaling[:)]
ellers bor vi ganske trangt føler eg 90 kvadrat på snart 5 stk[:'(]blir fort masse rot....
men innen 3 månder skal huset vere ferdigt,så håper alt går etter planen!!!

Ja....syntes dte er grusomt at det er rotete jeg også. Flyr og rydder i ett sett syntes jeg....men det er nok ikke fordi jeg skal ha det klart - vi skal jo ikke bo der vi bor nå.

ORIGINAL: jcma

ho driver og sparer penger,så ho spær hele tida om ho kan få gjøre ting mot litt betaling[:)]
ellers bor vi ganske trangt føler eg 90 kvadrat på snart 5 stk[:'(]blir fort masse rot....

Så snill hun er som hjelper til[:)]-Guttene hjelper til hvis jeg spørr,ingen protester fra eldstemann, men det er værre med nr.2...[8|]-det er bare at de roter fortere enn de rydder[:D]
Det blir nok herlig å komme seg i nytt hus å få masse med plass[:)]
Vi har også AALT for liten plass. Er rundt 90 kvadrat her og, og strax 5 stk. Håper vi skal finne noe større etter hvert, men det er vel ikke i de aller nermeste planene våre. Er bare 3 soverom, men det holder de første årene[;)]

ORIGINAL: Gary Barlow

ORIGINAL: jcma

Så snill hun er som hjelper til[:)]-Guttene hjelper til hvis jeg spørr,ingen protester fra eldstemann, men det er værre med nr.2...[8|]-det er bare at de roter fortere enn de rydder[:D]
Det blir nok herlig å komme seg i nytt hus å få masse med plass[:)]
Vi har også AALT for liten plass. Er rundt 90 kvadrat her og, og strax 5 stk. Håper vi skal finne noe større etter hvert, men det er vel ikke i de aller nermeste planene våre. Er bare 3 soverom, men det holder de første årene[;)]

man klarer seg med det man vil egentlig da...
men vi har bare 2 soverom,og jentene holder på og ta knekken på kvarandre[:-]
elste jenta vil ha det ryddigt,og er flink til og rydde...
men minsta roter,og gidder ikkje hjelpe med og rydde,dårlig kombinasjon!
gleder meg til di får kvar sitt rom!

jeg er også rastløs av meg.jeg skulle ønske jeg var hjemme slik at jeg kunne ordne alt klart,har jo alt klart men vaske og kose meg med odd andre siste tidA.

ORIGINAL: BrittKari

jeg er også rastløs av meg.jeg skulle ønske jeg var hjemme slik at jeg kunne ordne alt klart,har jo alt klart men vaske og kose meg med odd andre siste tidA.

skjønner godt at du er rastløs!ikkje bare bare og ikkje få vere heime!

ORIGINAL: Gary Barlow

Jepp. Kjenner følelsen der,snuppa. Får panikk når det er rotete, men har jo ikke energi til å rydde hele tiden,å beina tar livet av meg hvis jeg står for lenge. -så det er ikke strøkent hele tiden ,nei.. men jeg får noja,ja[8|]
Sambo jobber skift,så det er ikke så mye hjelp å få der i gården[;)]

signerer!! [:)]
nå har jeg laget en liste som skal gjøres innen i morge kveld..juhuuu kjenner det tar på i allefall[&:]

Samme følelsen her...har egentlig hatt den en stund.
vasker gulv flere ganger i uken, tørker støv, vasker klær....duller og ordner med babytinga.
Koselig, men litt slitsomt også [;)]

man sier jo at en gjerne blir rastløs når det nermer seg fødsel[8|]
og vi nermer oss jo[;)]

en del dyr blir ganske rastløs før fødsel[8|]

Samme her [&:]  Føler det hele tiden må være rent og ryddig. Har malet soverommet og gangen, fått opp skyvedørsgarderobe, kjøpt ny seng, ryddet i skap.. Klarer liksom ikke å finne roen med at nå er alt på plass å iorden. Det er faktisk slitsomt å ha det sånn. Men må roe litt ned fremover nå. Får så utrolig vonde kynnere viss ikke [:(]

Back
Topp