Rastløs

Mammatortuga

Forelsket i forumet
Jeg er sykemeldt
. Rastløs og kvalm
INGEN energi. Hehe.. men likevel rastløs.
Gjør jeg noe blir jeg kvalm.
Gåt jeg tur blir jeg dårlig..
Er KJEMPE lei av å bare ligge eller sitte..
Får i grunn ikke spist heller.. har spist en halv skive i hele dag..

Verste er at jeg får så dårlig samvittighet av å ikke gjøre noe. Men jeg vet at jeg ikke bør ha det.

Skulle ønskr jeg hadde SUPER masse energi og kunne løpe på en tur.. men har ikke sjangs i havet....
 
Så utrolig kjedelig.
Du får:
Lese en bok
Strikke
Ha seriemaraton
Prøve deg på litt yoga på stuegulvet, (feks øktene som ligger i appen Preglife under videoer).

Kom ikke på flere svært rolige ting å gjøre :(
 
Skjønner godt du er lei :( Men snart er det forhåpentlig over! Går bare å gleder meg til 2 trimester selv (som skal være det beste)
Prøv å sov masse og se på serie, hvis du ikke har sett bonusfamilien på NRK så anbefaler jeg den sterkt, veldig gøy og lett underholdning
God bedring!
 
Kjenner meg igjen. Så lei av å være trøtt. Og er bare 20% sykemeldt.
 
Vet du jeg har faktisk bare 4 julegaver igjen å kjøpe det er veldig deilig å være ferdig med hehe

Wow! Imponerende.... aner ikke hva vi skal kjøpe til hvem her:hilarious:
 
Forstår deg godt! Er 40% sykemeldt pga kvalme og trøtthet, er så lei men samtidig sååååå teøøøøtt :depressed: en uke igjen så er jeg fullgått 12 uker og krysser alt jeg har å få energien tilbake litt etter litt :(
 
Forstår deg godt! Er 40% sykemeldt pga kvalme og trøtthet, er så lei men samtidig sååååå teøøøøtt :depressed: en uke igjen så er jeg fullgått 12 uker og krysser alt jeg har å få energien tilbake litt etter litt :(
Enig... hodet har lyst å jobbe og finne på noe. Men kroppen har ikke sjangs ...
 
Jeg er sykemeldt
. Rastløs og kvalm
INGEN energi. Hehe.. men likevel rastløs.
Gjør jeg noe blir jeg kvalm.
Gåt jeg tur blir jeg dårlig..
Er KJEMPE lei av å bare ligge eller sitte..
Får i grunn ikke spist heller.. har spist en halv skive i hele dag..

Verste er at jeg får så dårlig samvittighet av å ikke gjøre noe. Men jeg vet at jeg ikke bør ha det.

Skulle ønskr jeg hadde SUPER masse energi og kunne løpe på en tur.. men har ikke sjangs i havet....

Kjenner veldig godt til dette! Jeg føler jeg går og sløser bort dagene (kvalm og spyr, sykemeldt), men har ikke sjangs til å gjøre noe annet enn å sitte på sofaen og prøve å få i meg litt mat. Jeg har dessverre ingen gode tips til hva du skal gjøre, men hvis du sliter med å få i deg mat har jeg funnet ut at Maarud sine Goldfish (finnes i chips/kjekshylla) er litt greie å spise. Det er selvfølgelig ikke superbra næring i dem, men når man er dårlig er alt bedre enn ingenting!

Masse lykke til videre og håper at det gir seg snart! Man kan ikke annet enn å håpe :)
 
Kjenner veldig godt til dette! Jeg føler jeg går og sløser bort dagene (kvalm og spyr, sykemeldt), men har ikke sjangs til å gjøre noe annet enn å sitte på sofaen og prøve å få i meg litt mat. Jeg har dessverre ingen gode tips til hva du skal gjøre, men hvis du sliter med å få i deg mat har jeg funnet ut at Maarud sine Goldfish (finnes i chips/kjekshylla) er litt greie å spise. Det er selvfølgelig ikke superbra næring i dem, men når man er dårlig er alt bedre enn ingenting!

Masse lykke til videre og håper at det gir seg snart! Man kan ikke annet enn å håpe :)


Jeg får heldigvis i meg litt mat men er nok ikke nok..
Men bedre enn ingenting.
 
Jeg er sykemeldt
. Rastløs og kvalm
INGEN energi. Hehe.. men likevel rastløs.
Gjør jeg noe blir jeg kvalm.
Gåt jeg tur blir jeg dårlig..
Er KJEMPE lei av å bare ligge eller sitte..
Får i grunn ikke spist heller.. har spist en halv skive i hele dag..

Verste er at jeg får så dårlig samvittighet av å ikke gjøre noe. Men jeg vet at jeg ikke bør ha det.

Skulle ønskr jeg hadde SUPER masse energi og kunne løpe på en tur.. men har ikke sjangs i havet....
Riktig god bedring til deg
Se om du kan lese en bok eller et blad. Høre lydbok. Finne en ny favoritt serie. Hvis du har badekar slappe av i det.
 
Så kjedelig.
Jeg vil anbefale deg å lese en god bok å slappe av, kroppen gir beskjed når den trenger hvile å det er viktig å høre på den.
 
Back
Topp