Rastløs..

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Er det flere som meg som er rastløse...?? Synes det eneste jeg gjør er å gå å vente og sjekke for tegn på at fødselen er igang, selv om jeg er flink å finne på ting stort sett hver dag... så synes jeg tida går så sakte.....
kjeder meg jeg..... [:o]

Hei!!
Jeg tror nok det er mange som er rastløse, inkludert meg selv. Vet ikke hva jeg skal finne på. Går jo rundt i huset her å prøver å gjøre ting for å få tiden til å gå, men det er begrenset hva jeg får til. Er ganske så stor nå, og har et trykk nedover som ikke ligner grisen... Men men... den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves heter det visst.... bare 2 uker igjen nå forhåpentligvis (tror jeg streiker visst jeg går over tiden hehe)

Stor klem til alle som går og venter....

Vet hvordan det er ja....

Men plutselig så skjer det!!! Tenk på det!! Før dere vet ordet av det, er det over!!!

Sender fødselsvibber til dere alle!!

NÅ MÅ DERE KOMME UT DA FEBRUARBABYER!!!!

ja e e sjitt lei nu .. en heil dag over tiden ;) HEHE  jaja mn e ha nu venta og venta nu i vertfall 1 mnd på at nokka sku sje :) e litt håpefull og lei s e ha ett håp om at min egentermin som va i januar sku stæm men nu e egått over siste så nu må d sje snart ves ikke går e på veggen !!!

Ja!!! Er kjemperastløs til tider!!!Jeg var tom for lesestoff i dag, men har bestilt meg en ny bok via nettet. Tenkte at i dag skal jeg lese og kose meg -var totalt innstilt på at den kom med posten. Men NEIDA[:@] Det eneste som kom var regninga på boka!!!! Snakk om skuffelser i hverdagen[;)]
Hvis den ikke kommer i morgen så vet jeg ikke hva jeg gjør[;)]

Dette er helt sykt, ordet vente har fått en helt ny betydning. Får nesten ikke til å gjøre noe heller. Er til vanlig veldig glad i å lese, men tror jeg ha rbegynt på sikkert tre bøker uten å fatte interesse for noen av dem.. Prøver å strikke, men faller ut hele tiden.. bare venter. Føler meg så full i magen at jeg ikke orker å spise så mye heller. Blæ.

Håper fødestøvet hjelper. [:D]

Er så enig med dere jenter!!! Godt å høre at dere også har det sånn.....
Jeg har mista litt motet med tanke på at noe kan sette igang denne fødselen.... tror nok ingenting annet enn at ungen vil ut kan starte denne fødselen..... så går nå her og venter.... begynner å hate det ordet "venter" og.... har jo ingenting å gjøre hjemme lenger.... kan jo ikke vaske hus hver dag heller... merker humøret mitt de siste dagene ikke akkurratt er noen solstråle nei....
er så LEI......

Var ute og måka litt snø jeg nå... Resultatet var kun at jeg fikk kjempevondt i mage og rygg[&:] 
Boka mi kom i posten i dag, så egentlig kan jeg jo bare sette meg ned å lese. Men neimen om det heller frister[;)]
Tror jeg går og lager pannekaker til middag i dag jeg. Det tar i alle fall litt tid

Blander meg stadig inn her jeg [:)]

Dagen før jeg fødte var jeg superaktiv!
Jeg skifta på senga, støvsugde, rydda og ordna på babyrommet (heldigvis- så det ble klart..), vasket klær..
Gjorde det helt bevisst siden slimproppen gikk dagen før, så da tenkte jeg at det kanskje hjalp litt til å få litt fortgang i sakene!

Også masserte vi puta om kvelden da [:D]

Har gjort akkurratt det samme Fruluna.. bortsett fra at min slimpropp ikke har gått da... [:(]
Hadde murringer og kynnere her en dag, og da var det støvtørking, skifta på senga, vaska klær og laga mat... styra og ordna verre... men det skjedde ingenting mer.... sov bare enda dårligere..... så jeg begynner å virkelig tro at det ikke er noe som kan få igang fødselen dersom det ikke er klart der nede...

Og Lisee; ang bøker! jeg har mange bøker jeg vil lese.. men har ikke ro i ræva til å sette meg ned å lese! Klarer liksom ikke konsentrere meg... denne ventinga tar på gitt!!

Sorry.. var ikke ment å virke så negativ... veldig koslig å få råd og tips til hvordan få igang fødselen! Det er bare litt "frustrerende" når det ikke funker....
Litt dårlig humør idag og... har så liten tålmodighet igjen...
unskyld

jaja e trur slimproppen min gikk for en ukle siden men e har bært ved , vasket og styrt på etter det uten noe tegn og nu e da to daga si termin

Back
Topp