Rastløs?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Planen er å nyte hver en dag av dette svangerskapet. De første, de i midten og de siste. Nyte alle dagene, det er trolig siste gang jeg er gravid, gitt at dette går bra.

Men jeg kjenner meg litt rastløs, jeg har lyst til å ha kommet lenger. Jeg er ikke direkte redd for å miste, men jeg har bare lyst til å ha kommet lenger, forbi 5+2, og egentlig 12+0 også

Jeg skal ha tidlig ul hos gyn 7+1, 19.5 og det skjer jo mye før den tid

I morgen er det jobb
Så er det tre dagers helg grunnet 1.5

Hvilket minner meg på at ungene må tegne så vi får sende til min svigerinne som har bursdag.. litt sent ute er vi også.

Neste uke er 5 dager på jobb. Masse å gjøre, så tiden burde gå fort. Jeg er sikkert ukonsentrert og rastløs og ubrukelig likevel...

Helg. Da skal mannen være ferdig med sin rapportering, og ideelt sett ha tid til å være sammen med oss igjen. Han jobber mye neste uke, nemlig.

Og så er det den korte uka, tre dager jobb, fridag, og så må nå i alle fall en av oss ha fri fredag også, for det har sfo og bhg, Og min mor er bortreist

I helga er det 17.5 for første gang med skolebarn (og mann i 17. mai komiteen)

Og så er det snart ul da like etterpå.
'
Tiden burde gå fort, det bare føles uendelig lenge.

Jeg har lyst til å nyte hver en dag, ikke bare håpe den snart er over så jeg kommer til den neste...

Tror vi er lagd litt sånn... Vil gjerne ha kommet lenger nå, så ønsker vi mer bevegelse, så begynner vi å bli lei og lengter bare til å bli ferdige. Og SÅ er det sorgen over å være ferdig for alltid :-P

Jeg og vil at tiden skal gå litt fortere. I alle fall til jeg kan fortelle det til hele verden at jeg er gravid [emoji2]

Ja, liksom det. til å kunne fortelle.

Men jeg har bestemt meg for å komme på en positiv ting ved dagen i dag alle dagene, om jeg klarer.

Back
Topp