Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Men hvor langt bort skal dere reise da?
Jeg hadde glatt reist på hytta idag om jeg kunne (38+3) det er ca 1t og 15 min unna sykehuset. Tatt med meg fødebagen og dratt. For når det begynner, med mindre det går usannsynlig fort, så har man ganske mange timer på seg, og flere av dem skal man gjerne vente hjemme.
Ville heller ikke reist så langt. Tenkte du å fly? De fleste flyselskap tillater ikke fly etter 36 uker. Og ville ikke satt meg i bilen i så mange timer, fordi jeg tror ikke jeg hadde orket å sitte så lenge! Dessuten kjipt å være så langt unna hjemmefra om fødsel starter.
Vi tenkte å kjøre x) har alltid hatt en feeling på at han skal komme litt før termin da, men vet ikke om det er sånn alle føler på så jeg ligger liksom og vipper på om jeg skal gi klarsignal eller ikke
Eg har tenkt meg heim til Vestlandet en tur neste helg og då er det to veke til termin... Det er 6 tima i bil! Men satsa på at det går bra!
Må berre ta med fødebag og bilstol!
Om formen er bra og du føler deg bra så kan du berre reise vil eg sei Eg er sjølv inviteret til konfirmasjon i Oslo (5 tima herifra) den 6 september. 10 daga før termin. Spurde Jordmor kva ho meinte eg burde gjere, og det ho sa var at om eg følte meg i form til det og hadde ork var det ingenting i vegen for det! Men som dei andre og skrive, sa ho at du sjølvsagt da må ha med bilstol, fødebagen og helsekort. Så det er faktisk heilt opp til korleis du føler deg og kva du trur kroppen meistrar no.
God tur om du så vel å reise
Jeg hadde dratt hvis jeg var i form til det og tenkte det var greit å føde på sjukehuset dit jeg skulle Skulle gjerne dratt en tur til slekta på vestlandet, men bekkenet har dessverre ikke tillatt det