Rastløs

InisNaGall

Blir kjent med forumet
Jeg føler meg rastløs om dagen og må liksom ha noe å gjøre, selv om jeg vet at jeg får vondt i ryggen av det... Det kan være alt i fra rydding, vasking, dyrestell, hagearbeid o.l. Føler jo at magen begynner å bli litt i veien og det er ikke like lett å bøye seg. Jobber også 60 % nå og er 27 uker i dag. Hva bedriver dere ventetiden med??

Tvspill, og det anbefales på det varmeste ;) Da triller tida fort unna! 

Hva med noe håndarbeid? Strikking f.eks... Eller du kan kjøpe en samleboks med en eller annen tv-serie du har lyst til å se...

Jeg sover for det meste når jeg er hjemme på dagen, jeg.. :p Sover så dårlig om natta pga. vond rygg så må sove litt ekstra på dagen.

Jobber 100% og så sambo og barn å ta hånd om når jeg kommer hjem. :-) De to timene jeg har etter junior lagt seg går til husholdsarbeid og tv/strikking. :-) Har ikke noe problem med å "vente" - dagene og ukene avløser hverandre frykteli fort!

Hei. Jeg er hjemme og sykemeldt 100%, og tror jeg kjeder meg i hjel.. De dagene jeg er oppegående og i form prøver jeg å være mest mulig aktiv. Dagene brukes til å rydde i skap og skuffer, div prosjekt hjemme som maling og små oppussing. Ellers er det lite andre venner hjemme, så det blir endel besøk til besteforeldre. :) Har handlet snart alle julegavene og alt baby utstyret er nå snart i hus. Men nå er det ikke lenge igjen til jul, så kan vel begynne å bake litt etterhvert. Jeg er ikke noen super baker, men har nå tid til å prøve å feile litt. Ellers har jeg en plan om å prøve å fylle opp fryseren med litt ferdiglaget middagsmat, slik at det blir enklere å spise litt sunt å fornuftig etter lille gutt har kommet og dagene kanskje fylles med andre ting.. Har lyst ut å gå innimellom, men ikke hver dag det er like fristende i høst regnet. Må prøve å være mest mulig aktiv mellom behandlingene, så depresjon ikke tar helt overhånd. Lykke til, og håper du fikk flere ideer på ting å fylle dagene med.

Nå har jeg begynt å hekle babyteppe! lappeteknikk, med 3 farger, blir så søtt! :-)

Back
Topp