rastløs

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet

mb

Gift med forumet
Er vilt rastløs i dag. Har vasket og ryddet og prøvd å holde meg i aktivitet, men ingen ting hjelper. Har nok med at jeg lurte litt på om noe var på gang. Blir liksom ikke klok på det. Har hatt kraftige kynnere siden i går ettermiddag, men det er fremdeles 10-15 minutter imellom. ¨Nå ønsker jeg å få bekreftet enten om det er fødsel på gang eller om jeg må smøre meg med tålmodighet. Jeg er klar nå. uff dette er slitsomt[:'(]

lykke til får håpe han vil ut nå da....[:D]
e en stund til min skal ut he he

Huffa... jeg kan vel ikke fortelle deg om det er noe på gang, men jeg kan kaste litt tålmodighet i din retning, og krysse fingrene for at du skal slippe å lure så alt for lenge.

Lykke til!!!

huffda....sikkert ikke lett når det holder på i lengre tid,da blir det nok slitsomt som du sier.Vet ikke om det er fødsel på gang....men ønsker deg lykke til videre[:)]

ORIGINAL: lenemor

Huffa... jeg kan vel ikke fortelle deg om det er noe på gang, men jeg kan kaste litt tålmodighet i din retning, og krysse fingrene for at du skal slippe å lure så alt for lenge.

Lykke til!!!

Takk for tålmodighete. He He. Hjelper med en liten latter.[:D][8D]

ikke noe å takke for - jeg har spart opp en del tålmodighet til denne prøvingen jeg, så jeg har litt å ta av foreløpig...

Ikke det at jeg vet hva som skjer hos deg nå, men her er min historie:
Hele natten drev jeg å våknet av noen kynnere, ikke så veldig vondt, bare nok til at jeg registrerte det i søvne på en måte. Stod opp men merket ikke mer, men så utpå kvelden i 9 tiden da begynte det igjen, og da kom det, klokken 12 var jeg ikke i tvil, dette er rier, dro på sykehuset i 4 tiden, og Celina var født litt over 7 om morgenen.

Kan jo være at du har begynt modningsfasen, eller hva det var den ble kalt?
Se ikke bortifra at dette har noe med fødselen å gjøre.

Dersuten har jeg hørt fra eldre mennesker som sier at når fødselen er nær, begynner mor å gjøre istand redet...kanskje derfor du har vasket i dag[;)][;)][;)]

MASSE LYKKE TIL IVERTFALL!!!!!

lykke til. håper du snart har nurket ditt i armene!!!

Back
Topp