Rastløs

Zuzee

Flørter med forumet
Kjenner jeg begynner å bli sånn passe rastløs her, fremdeles noen dager til termin, men er så klar for å komme i gang med å være mamma. Så nå sliter jeg med å holde meg i ro, vaskedilla har tatt helt over. I går tok jeg kjøkken, i dag har jeg vasket alle vinduer og gardiner.

I tilegg pøser jeg på med grøt med kanel, bringebærbladkapsler og sex så ofte jeg klarer å få lokket ham med på det[:)] Men neida, her skjer det ingenting[&:]

Håper, håper, håper det snart skjer noe [8D]

Til dere andre som venter og er rastløse sender jeg det jeg har av fødestøv, og til dere som allerede har fått gulla deres: GRATULERER SÅ MASSE!

Jeg var veldig rastløs sist. Da gikk jeg én dag over termindato, men føltes som jeg gikk 14 dager over. Har bare med innstilling å gjøre. Tror jeg hadde sett for meg at jeg skulle føde før... Derfor har jeg denne gangen siktet meg inn mot 8 mai, som er 14 dager på overtid. Før den tid skal jeg prøve å ikke forvente noe som helst... Gjenstår å se om jeg greier det [&:]

Kjenner også at jeg er veldig rastløs har liksom så mye energi[:)] Har termin i morgen, men er forbredt på å gå over siden jeg gikk 3 dager over sist gang[:)] Jeg trøster meg med at jeg får gjort mye nå, så slipper jeg å tenke på det når babyen kommer[:)] Takk for støvet, sender masse tilbake[:)]

Takk for påfyll med fødestøv. Vært hos legen i dag, går litt hyppig til kontroll nå pga litt høyt blodtrykk. Syns det er litt ubehagelig hvor mye jeg blir presset på å reise til sykehuset allerede, eller de begynnte så snart jeg var i uke 38. Joda, det er 3,5 time til sykehus, men ser ikke for meg å gå der å tråkke i flere uker...

Har sagt jeg skal reise dersom han ikke har kommet til neste gang jordmor er her, da er jeg i tilfelle en uke på overtid[&:]

Men er selvsagt klar for avreise med en gang noe er på gang, blir ikke til at jeg venter til det er 5 minutter mellom riene[8D]

I dag var blodtrykket normalt, hjertelyden til lille tyder på at han er avslappet og fin, og formen min er jo over enhver forventning!

Så, det var dagens oppdatering! Takk for oppmerksomheten [:D]

Back
Topp