Rastløs om dagen :p

Livianso

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Æsj, jeg kjeder meg slik denne uka selvom jeg har gjort mye mer enn på lenge. De få timene jeg får til overs og ikke Gjør noe så kjeder jeg vett av meg :p i dag hadde jeg satt av hele dagen til oul og shopping men får ikke lønn Før i morgen så blir lite handling til lille snupp da gitt :D flere som er rastløse om dagen? :)

Jeg venter utålmodig på OUL neste onsdag, men ellers så får jeg ikke tid til å kjede meg igrunn.:) er sjeldent rastløs uansett.
Jobber 100% nå og med familie og barn så er dagen over før jeg får sukk for meg.:) i disse dager skjer det så mye med avslutninger på skole og div annet. Også drar vi på ferie om under 2 uker så må forberede det også.:)

Jeg venter utålmodig på OUL neste onsdag, men ellers så får jeg ikke tid til å kjede meg igrunn.:) er sjeldent rastløs uansett.
Jobber 100% nå og med familie og barn så er dagen over før jeg får sukk for meg.:) i disse dager skjer det så mye med avslutninger på skole og div annet. Også drar vi på ferie om under 2 uker så må forberede det også.:)

Ser den, har som regel lite tid til overs selv men jeg dør av kjedsomhet om jeg har 1 time uten noe å Gjøre og i dag har jeg altså en liten evighet :p moro å glede seg til ul, det var veldig gøy i dag :)

Jeg er så utrolig rastløs! Har vært 100% sykemeldt siden uke 10. Denne uken har jeg også gjort masse, har vært helt utslitt når jeg har kommet hjem om dagene. Men likevel så kjeder jeg meg med engang jeg setter meg ned for å slappe av. Tiden går jo så gruelig sakte når man går hjemme...

Jeg er så utrolig rastløs! Har vært 100% sykemeldt siden uke 10. Denne uken har jeg også gjort masse, har vært helt utslitt når jeg har kommet hjem om dagene. Men likevel så kjeder jeg meg med engang jeg setter meg ned for å slappe av. Tiden går jo så gruelig sakte når man går hjemme...

Jeg tilbringer også lange dager hjemme. Jobber som tilkallingsvakt og alle de faste vaktene mine har jeg intensivt i ei uke så blir lite action ellers :p kjenner meg så godt igjen, er evig sliten mens jeg driver med alt mulig, men setter jeg meg ned så kjeder jeg meg intenst :p

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg engang om dagene :P Alle er opptatte, mannen er på jobb .. jeg gleder meg til mandag da jeg begynner på jobb og kan ha noe å gjøre hver dag isteden for å være hjemme å se Bones eller gå turer alene :P så du er ikke den eneste... :D

Back
Topp