Rastløs og utålmodig?

Kmille

Forelsket i forumet
Flere her som er rastløse og utålmodige?
Jeg har visst at jeg er gravid i ca 4 dager og er allerede helt inne i gravid-rollen. Kan ikke vente til neste milepæl: første legesjekk, så (kanskje) tidlig UL, kontroll hos JM, osv... Og konsentrasjonen på jobb? Lik null! Hehe... BABY I MAGEN! :D

Henger meg på den;) sitter på jobb og klarer ikke å konsentrere meg, tenker på alt annet.. Akkurat nå kunne tia gått litt raskere syns jeg:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, ukene er SÅ lange! Skal bli deilig å bli litt tjukk og rund og kunne fortelle til alle hva som foregår ;)

Hehe! Høres ut som hodet er akkurat der det skal være, inni magen :P

Er dette deres nr 1? :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Hehe.. kan høres slik ut! Men, nei, vi er på nr 2. Jeg var mye mer avslappet sist, for da ante jeg ikke hva som ventet meg. Nå vet jeg, og gleeeeder meg! ;)

Å hehe.. med vår nr 1 så stod tiden stille! Men sist med nr 2 gikk alt så veldig fort! Å det regner jeg med at det gjør denne gangen også :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Synes det virker som en evighet til uke 12! 6 uker og 2 dager igjen!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg må lage meg noen flere hobbyer fort å få tida til å gå fortere.. denne gangen har jeg jo mye babyklær og utstyr allerede, så det er ikke vits i å surfe på barnevogner og bilseter vi uansett ikke skal kjøpe.

jaaa. sambo sier hver dag, johooo 4 uker, johoooo 4+1, johooo 4+2 haha føler det går sååååå tregt asså. lyst og få sjekk nåååå!

Kjenner meg så igjen! Jeg skulle ønske tiden hvor det blir litt mer virkelig kunne kommet nå. Vil se det, kjenne det og kunne fortelle alle. Nå er det då veldig fjernt, og samtidig så altoppslukende.

Gubben er veldig avslappa eller veldig sjokka :P
Har lyst å fortelja heile verden at me skal ha ein til, men gubbe vil me skal vente. Noko som egentleg er greitt da eg fortsatt er i permisjon og begynner å jobbe 30 september. Gruar meg til å fortelle sjefen at eg er gravid igjen og skal snart ut i perm igjen :P

❤️Gutt februar 2014❤️

Gubben er veldig avslappa eller veldig sjokka :P
Har lyst å fortelja heile verden at me skal ha ein til, men gubbe vil me skal vente. Noko som egentleg er greitt da eg fortsatt er i permisjon og begynner å jobbe 30 september. Gruar meg til å fortelle sjefen at eg er gravid igjen og skal snart ut i perm igjen :P

❤️Gutt februar 2014❤️

Ikke bare bare å holde munn.. Jeg satser på å holde det hemmelig til ca 10 uker, med mindre jeg blir så dårlig at jeg forteller det til alle :P Jeg har en sjef som går og lurer på når jeg skal ut i perm neste gang, så den samtalen tenker jeg går greit ;)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp