RASTLØS!!!

MinaMor

Forumet er livet
Tralla la la la la la........

Sitter her foran dataen(nok en gang..)
Er såååå rastløs. Er sykemeldt med bekkenløsning og oppkast.
Og det er så kaldt ute at jeg orker ikke bevege meg ut...
Heller ikke noe godt siden jeg har bekkenl.
Andre som sitter der hjemme å traller for seg selv?

Termin 1 mars

Ja sitter å sturer her også, ingenting å finne på, dårlige ting på tv... Kjedelig ja, venter på samboer som er å trener...[:D]

Vel, jeg sitt her istedet for å gjøre ferdig en skoleoppgave som skal leveres i dag.. [&:]
Men er rastløs og kjeder meg samtidig... uff uff...
Heldigvis er tirsdag tv-kveld, men må vente til det blir kveld da...

Samboern min ligger å sover middag han.. hehe
Det er såååå viktig. Pleier faktisk sitte å vente på han på denne tida hver dag.
Han trener også...

Vet du hva du får?

Enig med deg der, Tirsdag er en bra tv-kveld. Men det er jo lenge til det første bra programmet starter[:@].....Da er det kjekt å sitte litt på datan og få tiden til å gå..

ja sant det, mye på tv i kveld. Men som du sier: Må vente til det blir kveld ja.

Godt det ikke bare er jeg som er blitt tv-slave.. hehe
Men tror babyn er like rastløs som meg, kjennes hvertfall sann ut:-)

Ja vi er nesten sikkre på at det er ei lita tulle... de kunne ikke si helt sikkert.. Blitt til at vi har kjøpt mye gult.

Å så moro med ei jente! Jeg var sikker på at vi skulle få det jeg å,
så når legen sa at dette var DEFINITIVT en gutt fikk jeg litt sjokk. hehe
Men det er jo kjempe gøy. Prøver å finne navn. Ikke så lett, liksom ingen navn som har skilt seg ut enda...

Vi har bestemt Emma vi da eller Sebastian hvis det skulle bli gutt. Jeg har alltid likt Emma så det hadde jeg bestemt lenge før jeg ble gravid[:D] Men det er ikke lett med navn....Det skal liksom "klinge" bra[8D]

Kjempe fine navn. Sebastian er nesten øverst på lista vår også.
Har alltid likt Emma, det er liksom så søtt:-)
Ja, navn er vanskelig. Syns det blir så skummelt når det er noe de skal ha resten av livet..

du prøver å bli gravid?

Ja, man tenker på alt[:D] Men det tyder på at en bryr seg om nurka da..he he.. Å nå er jeg så sulten, det er så kjedelig å sitte å vente på samboer før en kan begynne på middagen...Vet ikke helt når han kommer hjem[:)]. Men treg det er han ...[:D][:D]

Da er vi to.. Sulten, men ikke lyst på noe.. hvis du skjønner?
Men i morgen skal jeg lage romantisk middag tenkte jeg. hihi
Noen forslag? Syns liksom vi har samme middagsretter hele tida. Dårlige til å finne på noe nytt her i huset.

Jeg pleier å lage svinefilet med fløtepoteter og peppersaus jeg, hvis vi skal kose oss. Men du kan jo lage kylling gryte med fløtesaus...? Ribb en ferdig stekt kylling i strimmler, skjær opp sopp,løk,paprika og minimais. Stek soppen med masse krydder og tilsett resten av grønnsakene, så heller du på matfløte og venter på at det koker. Så tilsetter du kyllingen. Server med pasta eller ris... kjempe godt[:D]

Nå kom samboer hjem så da får jeg begynne på middagen... jippi.... Ha en god kveld[:D][:D]

Takk for godt tips! Du får kose deg med samboern og middag, nå har min våkna så kanskje jeg får litt selskap. hehe
Takk for praten Løven!

Klem

Jo takk i lige måde... du får kalle på hvis du kjeder deg en annen gang[:D][:D][:D]
Klem..

Back
Topp