Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer også på hva dotten er heheAldri laget raspeballer selv. Med eller uten dott? Hva er denne dotten for noe da?
Mamma laget det med salt kjøtt, og så hadde vi sirup til! Namnam![]()
Signerer denne.Usj! Har så dårlig erfaringer med det fra barndommen, så blir kvalm bare av tanken!![]()
Usj! Har så dårlig erfaringer med det fra barndommen, så blir kvalm bare av tanken!![]()
Lager ikke det hehesmakte for første gang tidligere i høst, men var i min verste kvalmeperiode, så ingen god opplevelse
![]()
Aldri laget raspeballer selv. Med eller uten dott? Hva er denne dotten for noe da?
Mamma laget det med salt kjøtt, og så hadde vi sirup til! Namnam![]()
Lurer også på hva dotten er hehe![]()
Får bli om søstern kommer hjem og lager det flere ganger, får ikke tak i det melet her nordpåUsjKjedelig med dårlig erfaringer med det
![]()
Du får teste nå som du ikke er så kvalm![]()
Med dott er med bacon midt inni ballenJeg har laget selv, kjempe godt med pinnekjøtt og kålorabistappe til
![]()
Dott er bacon midt inni ballen![]()
Får bli om søstern kommer hjem og lager det flere ganger, får ikke tak i det melet her nordpåog det blir uten dott!
Søstern serverte forsåvidt med saltkjøtt, vossakorv, potet, kålrabistappe og sukker. Lurer på om det var stekt bacon til også.
Hun bor i stavanger og er opplært av sin samboerSkjønner ikke dette med sukker tilSpørs jo hvor ilandet man er hva man får til og hvordan de lager raspeball der....
Jeg liker best raspeball uten dott![]()
Hun bor i stavanger og er opplært av sin samboer![]()
OkeiDer er ballene litt søtere nn hva de er her i Bergen![]()
Okeible aldri til at jeg smakte raspeballer på mine 4 år i bergen..
Sukker er ikke normalt tilbehør til komle i Stavanger, just sayin ;-) heheHun bor i stavanger og er opplært av sin samboer![]()
Da aner jeg ikke hvor de har det fraSukker er ikke normalt tilbehør til komle i Stavanger, just sayin ;-) hehe
Vi lager det uten dott, jeg bruker komlemel. Men koker de gjerne med kjøttkraft.
Sukker er ikke normalt tilbehør til komle i Stavanger, just sayin ;-) hehe
Vi lager det uten dott, jeg bruker komlemel. Men koker de gjerne med kjøttkraft.
Da aner jeg ikke hvor de har det fra![]()
Kan være det er adoptert derifra daPå sørlandet serverer de kompe med sukker..... (kompe er det samme som raspeballer)