Rasmus 100 dager...

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Rasmus 100 dager

Tenk så fort tiden går... For 100 dager siden var Rasmus alt kommet til verden, mannen og jeg var lettere i sjokk over hvor fort egentlig fødselen gikk[:D][:D] Men utrolig glad for endelig å få møte den lille der inne

Nå 100 dager senere sover den lille engelen vår i sengen sin her hjemme, er nesten blitt dobbelt så tung og vokst 12 cm... Smiler og leker masse om dagen og er virkelig en sjarmør.. Ja skal si ting har skjedd på 100 dager......

ORIGINAL: GunnElin

For en nydelig liten prins du har...
Hærledussan

Tusen takk[:)][:)] Litt sentimental og rørt jeg nå[:(][8D] Mannen og jeg snakket senest i dag om hvor fin vi synes han er, men vi lurer jo på om det er bare vi som synes det[:D][:D][:D] Foreldre ser jo ikke objektivt på sine barn[:)][:)] Men vi er iallefall enig om han er nydelig[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

For en nydelig liten prins du har...
Hærledussan

Tusen takk[:)][:)] Litt sentimental og rørt jeg nå[:(][8D] Mannen og jeg snakket senest i dag om hvor fin vi synes han er, men vi lurer jo på om det er bare vi som synes det[:D][:D][:D] Foreldre ser jo ikke objektivt på sine barn[:)][:)] Men vi er iallefall enig om han er nydelig[:)][:)][:)]
Ja dokker har go grunn til å synes han e nydelig... hærledussan før en nydelig gutt...
Så sjarmerende[:D][:D]

Snufs snufs... Tusen takk[:)][:)][:)]

Så skjønn han er randålf. Aldeles herlig 

Så utrolig skjønn han er Randålf.

Lille Rasmus er bare nydelig..

Skikkelig sjarmør..

Utrolig hvor fort tiden går.. 100 dager allerede..

Vær du sikker, han ER nydelig[:)] *smelt*

For en herlig liten gutt dere har.

Nydelig liten sjarmør det der ja! Skjønner godt at dere er stolte!

kjempenydelig er han! [:)]

Gurimalla, for en nydelig gutt dere har

Å tusen tusen takk alle sammen[:)][:)][:)] Ja han var virkelig verd ALT strevet og hele den lange veien[:)][:)]

Back
Topp