Raskere!!?!?!

Natha90

Forelsket i forumet
Kan ikke tia gå litt raskere så man nærme sæ ordinær UL å kan rope ut til ALLE om graviditetn? :D Kjenne spark, se den lille, tenke på baby utstyr man treng osv <3

Håpe såå inderli at spira klore sæ fast å blir det til termin <3

Jeg ønsker også at tida skal gå litt fortere. Men jeg trenger foreløbig bare to uker frem, sånn at jeg kan teste, og forhåpentligvis havne på september-forumet.

Jeg syntes tiden kan gå normalt en stund til emoticon

Masse tanker og følelser, ingenting henger helt på greip selv om den lille spiren er både etterlengtet og planlagt... Klarer ikke helt å stille meg inn i "gravid modus" enda hehe

Og jeg har en del som må gjøres,,,  Vi skal kjøpe så mye rart, inkl bytte bil, jeg må ta lappen, vi må spare til ferie... Prioriteringer hihi ferie er viktig...  Neste vinter skal vi reise med begge de to til varmere strøk <3

For mye å gjøre, og hadde vi hatt kortere tid hadde vi ikke fått samlet sammen nok penger til alt hehehe 
Men det er litt rart, å ha en liten fremmed i magen, ikke datteren min, en ny bitteliten person som jeg skal bli kjent med... 

Er det bare jeg som har 1000 tanker og følelser i alle retninger og som ikke kan svare på et enkelt spørsmål engang uten at det blir en 4 siders stil? emoticon Håpløs er jeg!! 

Vet akkurat ka du mene m alt det Rugekasse, du ekke håpløs ;p mn tenke liksom at tia kunne gått raskere men at man fortsatt hadde klart å fått gjort alt man tenke på;p

Skjønner hva du mener. Jeg bruker dessverre litt mye energi på å tenke på om det går galt eller ikke (gjorde det med førstemann også), så gleder meg til jeg er over kneika.

Jeg gleder meg veldig til og kjøpe ny vogn, bilsete og nye klær osv, men greier ikke og slappe helt av ennå da jeg er redd det ender i en SA igjen. Gleder meg til jeg har nådd 12 uker som er første målstreken i graviditetet

Første milepæl er 12 uker, lenger frem tenker jeg ikke enda.. På en måte er jeg litt utålmodig og vil at det skal gå fort frem til 12 uker, men på en annen måte, så koser jeg meg her og nu. Kjenner på gleden over det som kanskje kommer, uten ubehaget og alt som må bearbeides og forberedes når det nærmer seg. :)
Men kan godt forstå at du er veldig utålmodig!
Hp tida går fort for deg. :)

Rugekasse skrev:
Jeg syntes tiden kan gå normalt en stund til emoticon

Masse tanker og følelser, ingenting henger helt på greip selv om den lille spiren er både etterlengtet og planlagt... Klarer ikke helt å stille meg inn i "gravid modus" enda hehe

Og jeg har en del som må gjøres,,,  Vi skal kjøpe så mye rart, inkl bytte bil, jeg må ta lappen, vi må spare til ferie... Prioriteringer hihi ferie er viktig...  Neste vinter skal vi reise med begge de to til varmere strøk <3

For mye å gjøre, og hadde vi hatt kortere tid hadde vi ikke fått samlet sammen nok penger til alt hehehe 
Men det er litt rart, å ha en liten fremmed i magen, ikke datteren min, en ny bitteliten person som jeg skal bli kjent med... 

Er det bare jeg som har 1000 tanker og følelser i alle retninger og som ikke kan svare på et enkelt spørsmål engang uten at det blir en 4 siders stil? emoticon Håpløs er jeg!! 

Nei, du er absolutt ikke den eneste :P Jeg sitter hele kvelden og mer eller mindre stirrer ut i lufta og tenker og tenker. :P Blir ikke så mye klokere da!

Jeg hadde det skikkelig sånn med førstemann! Denne gang... Tidne må gjerne gå veldig sakte, så jeg rekker alt jeg må gjøre ;)

Samme her! Har mange rare tanker, både spent og nervøs hele tiden. Er så redd for at noe skal gå galt. Skulle ønske jeg kunne knipse meg frem til uke 12 eller til da jeg begynner å få litt mage. Gleder meg så mye til å få mage! Klarer nesten ikke å vente!. Det er da jeg kommer til å føle meg ordentlig gravid, nå er jeg helt flat og jeg vil den skal bli stor, nå! :) Lyst til å ta ultralyd så fort som mulig bare for å se at det faktisk er noe inni der, og at alt ser bra ut ikke minst. Slik at jeg kunne føle meg tryggere på at alt kommer til å gå bra! Min største frykt er at det er noe galt med barnet!

Men samtidig så tenker jeg at man må bare ta det helt med ro og bare nyte tiden mens man har sjangsen.Det som skjer, det skjer uannsett. Og når den store dagen kommer så tenker man helt sikkert på hvor fort tiden gikk og da ville jeg nok angret på at jeg ikke nøyt meg gjennom hele graviditeten og ikke stresset med tiden

Det er ikke bare bare dette her.

Samme her! Har mange rare tanker, både spent og nervøs hele tiden. Er så redd for at noe skal gå galt. Skulle ønske jeg kunne knipse meg frem til uke 12 eller til da jeg begynner å få litt mage. Gleder meg så mye til å få mage! Klarer nesten ikke å vente!. Det er da jeg kommer til å føle meg ordentlig gravid, nå er jeg helt flat og jeg vil den skal bli stor, nå! :) Lyst til å ta ultralyd så fort som mulig bare for å se at det faktisk er noe inni der, og at alt ser bra ut ikke minst. Slik at jeg kunne føle meg tryggere på at alt kommer til å gå bra! Min største frykt er at det er noe galt med barnet!

Men samtidig så tenker jeg at man må bare ta det helt med ro og bare nyte tiden mens man har sjangsen.Det som skjer, det skjer uannsett. Og når den store dagen kommer så tenker man helt sikkert på hvor fort tiden gikk og da ville jeg nok angret på at jeg ikke nøyt meg gjennom hele graviditeten og stresset med tiden

Det er ikke bare bare dette her.

Med nr 1 kunne tia bare gå sakte om den ville for hadde MASSE å ordne :p 
Men no med nr 2 så e d ikke så mye å ordne, eneste må handle litt ting som æ solgte etter den 1 ungen som vi skulle kjøpe nytt uansett sia vi hadde arva det å det va godt brukt :)

Så no vente vi egentli bare på ordinær ultralyd så vi kan fortelle d til familie å vænna :)

Back
Topp