Raskere fødsel med nr 3..? inspirert;)

Manne85

Elsker forumet
Hvordan var deres 3 fødsel sammenlignet med de to andre..?

ingen??;)

Raskere.
Nr 1: 10timer
Nr 2: 5.5 time
Nr 3: 2-2.5time

nr 3  (3 timar) var mykje kjappare enn nr 1 og 2 (14 og 7 timar), men var treigare enn nr 4 (30 minutter)

ORIGINAL: sjefsberta123456

nr 1 kom på 4 timer og 17 min

nr 2 kom på 4 timer og 9 minutter

og

nr 3 kom på 17 timer

[:o]

ORIGINAL: *RegniEsil*

nr 3  (3 timar) var mykje kjappare enn nr 1 og 2 (14 og 7 timar), men var treigare enn nr 4 (30 minutter)

30min? wow, det var kjapt levert.[:D] Rakk du sykehuset?
Regner med at fødsel nr 4 vil bli kjapp her og, da fødsel nr 3 var på 2-2.5time. Redd jeg ikke kommer til sykehuset i tide, selv om jeg bor nær. Gikk iallefall 30-40min ut i forrige fødsel før jeg begynte å ane det kunne være rier og fødsel på gang.

ORIGINAL: ønsker4mann

ORIGINAL: *RegniEsil*

30min? wow, det var kjapt levert.[:D] Rakk du sykehuset?
Regner med at fødsel nr 4 vil bli kjapp her og, da fødsel nr 3 var på 2-2.5time. Redd jeg ikke kommer til sykehuset i tide, selv om jeg bor nær. Gikk iallefall 30-40min ut i forrige fødsel før jeg begynte å ane det kunne være rier og fødsel på gang.

Med dei 2 siste fødslane har eg hatt problem med å rekka føden... [8|] 3.mann vart fødd i drammen, og eg hadde litt over 1 time med bil, kom på sjukehuset 5-6 min før ho kom ut.....

Med 4.mann så budde eg (takk og lov) berre par minutter unna med bil, og eg rakk så vidt føden... [:)] Kom meg inn på føden, opp i senga og av med klea, og så kom ho seglande ut.... [:D]

Åpningeforløpet var helt likt som fødsel nr 1, stoppet på 3 cm og hadde jævlige rier som ikke gav noe åpning eller fremmgang. Men når pressinga kom , kom nr 3 litt raksere. Kun etter 1,5 press!!! [:)][:)][:)]

Mange som har veldig sjappe fødsler her inne.. Litt misunnelig..:)

første ble satt i gang...tok noen timer, men fra 2 cm åpning til fødsel tok det ca 5 timer

Andremann: kom inn på sykehuset 9 om morgenen, ble sendt ut med beskjed han kommer ikke før i morgen tidlig, til kvelden om jeg var heldig...snudde på veien hjem (20 min kjøring en vei) kom på sykehuset igjen og 50 min etter var han født...

Sistemann: kom på sykehuset men de tørde ikke sende meg hjem...hadde 2 cm åpning når vannet gikk og 30 min etter var hun født...

tør ikke få flere...blir raskere og raskere fødsler på meg og neste hadde vel blitt 15 min eller noe[8D]

1Mann: 13 timer med drypp
2mann: 6 timer fra 5cm (hun var stjernekikker, og stod fast)
3mann: Ble til slutt ks 8 dager over termin da det viste seg at han var en stooor baby, og ikke ville klart å komme ut på egen hånd [:)]

Hos meg var den drygere.
Jordmor sa at tredjemann brukte bestandig å være drygere, å det stemte for min del.

Back
Topp