Alle mine fødsler at vært styrtfødsler... jeg syns ikke jeg er heldig av den grunn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan godt hende. Jeg bare håper litt at det har mest med igangsettingen å gjøre når det gjelder meg, ellers blir det hjemmefødsel i juni, gitt!Jeg også ble satt igang pga SF men det tok tid selv om jeg var moden. Ble satt igang med nr 2 og men var tydeligvis mer moden for den gikk fortere. Så tror det har med hvor moden man er og om fødsel ville begynt uansett.
Det kan jo forekomme store rifter og stress med å komme til sykehuset osv. Men jeg ville heller vært i helvete i kun 2 timer istedenfor 2 døgn. Styrtfødsel er ikke nødvendigvis mer intenst eller vondt. Mens lange fødsler ikke nødvendigvis gir pauser og kontroll. Og omvendt. Alle er forskjellige og det kan jo skje komplikasjoner uansett type fødsel. Vanskelig å sammenligne slik. Tenker at hvis man har kontroll og litt pauser og ikke bruker alt for lang tid er det det beste.Alle mine fødsler at vært styrtfødsler... jeg syns ikke jeg er heldig av den grunn!
Hva er det som gjør at noen føder i rekordfart mens andre lider i timesvis? Må jo være helt greit å føde på kort tid, så er man ferdig med detSelv var jeg i fødsel i 11 timer. Synes det var lenge nok i grunn.