Rask levering

bootylicious

Flørter med forumet
Det er rask levering også på urtesenteret.no...
Bestilte dong quai og wild yam mandags kveld og hadde de i posten i dag[:)]
Deilig å bare bestille alt hjemmefra a gitt![;)]
Gleder meg til å prøve[:D]

Høres ut som om det er mange som skal prøve det nå?
Ihvertfall Dong Quai...

Bestilte fra urtesenteret jeg også. Kom i posten i dag. Har nettopp svelget den første!! NÅ skal jeg bli gravid! lykke til!!!

hehe... Jeg er med på den jeg òg[;)]
Hvor i syklusen er du da?
Bare lurer på om jeg skulle ha tatt nå, frem til EL...
Er 3 dager sida jeg var ferdig med mensen[&:]

Jeg er på dag 5 i syklusen..MEN JEG SLÅR TIL LIKEVEL! Denne mnd skal ALT prøves. I tillegg har jeg bestilt clear blue sine digitale eggløsningstester, akupunktur, jern tab, folat og reiser etter mannen min til den andre enden av landet (han er bortreist da pga jobb) for å lage babyen når jeg har eggløsning! Flybill for flere tusen kroner.

Så om dette ikke klaffer så gir jeg opp i noen mnd![:D]

Oi!! SKal si du står på ja! Håper spira sitter hos deg[:)]
Jeg er på dag 7, hva trur du? Skal jeg begynne i dag? hmmm
Hvor mange tab skal du ta?
Har 32 dagers syklus... Så er 12 dager til EL (i følge BV)

Hehe, ja det BØR den.

Jeg skal ta to morgen, og to kveld.. skal gå og ta en til..har lest at man kan godt ta dobbel dose.
Jeg vil tro at du kan starte med don quai i dag. Det SKADER i hvetfall ikke. Er jo i utgangspunktet et kosttilskudd som kan tas hver dag.

hmmm... Tenkt litt på det, trur jeg venter til neste PP jeg...
Men du må oppdatere når du har prøvd ut det du skal da[:)]

Det skal jeg gjøre!! Vi er ganske likt i denne syklusen da.Vi får holde et øye med hverandre og HÅPE på at vi kommer i april-forumet sammen![:D]

Jeg bestilt også Dong Quai fra urtesenteret.no på mandag, jeg fikk det i posten igår [;)]
Jeg bruker forresten også ett annet homeopat preparat som visstnok skal øke fruktbarheten min. Og terapauten min (akepunktur, fotsoneterapaut og homeopat) sa at det gikk greit å bruke de to preparatene sammen...
Jeg spurte også om det gikk greit å begynne med de idag, ettersom jeg var ferdig med mens i forrige uke og har EL allerede til helga. Det var ikke noe problem... [:)]
Så får vi se da om det bærer frukter for meg denne mnd da... Håper det assa, for jeg begynner å bli rimelig utålmodig nå [:'(]

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Det skal jeg gjøre!! Vi er ganske likt i denne syklusen da.Vi får holde et øye med hverandre og HÅPE på at vi kommer i april-forumet sammen![:D]

Ja, det hadde vært no[:D][:D] håper, håper...

Back
Topp