Rask hcg stigning?

Mammantilprinsen

Ønsker nummer 2 ❤️
Når jeg tenker på en ting, klarer jeg ikke slutte å tenke hehe :p

På lørdag tok jeg en digital graviditetstest som viste "ikke gravid". På tirsdag, altså 3 dager senere viser en ny digital test 2-3 uker.

Flere som har fått så rask stigning? Sikkert veldig bra, men blir så utrolig nysgjerrig! :)

Tja. Det tilsier jo en økning på minst 176 på tre dager (ikke gravid vises når er under 25, og 2-3 uker er over 200). Selv hadde en økning på 101 på to dager

Tja. Det tilsier jo en økning på minst 176 på tre dager (ikke gravid vises når er under 25, og 2-3 uker er over 200). Selv hadde en økning på 101 på to dager

Ops, gikk litt fort der og får ikke redigert. Skulle si at selv fikk jeg målt en økning på 101 på to dager (fra 61 til 162) fra dag 4+0 til dag 4+2.

Ops, gikk litt fort der og får ikke redigert. Skulle si at selv fikk jeg målt en økning på 101 på to dager (fra 61 til 162) fra dag 4+0 til dag 4+2.

Skjønner :)
Det jeg hadde IKM på tirsdag/onsdag. Det vil si at jeg var ca 3+3 når jeg måte negativ og 3,6 når jeg måte 2-3 uker :)

Har hørt at høy hcg i begynnelsen kan tyde på tvillinger ;-)
Seriøst ? Ikke målt hcg min men allerede da jeg var 3+5 hadde keg veldig sterke tester. Er nå 4+6 pg test strekene er sterkere enn kontroll pg fikk opp 3+ på utvannet kveldsurin da jeg var 4+3

Seriøst ? Ikke målt hcg min men allerede da jeg var 3+5 hadde keg veldig sterke tester. Er nå 4+6 pg test strekene er sterkere enn kontroll pg fikk opp 3+ på utvannet kveldsurin da jeg var 4+3
Oh yes, helt seriøst! Ikke at det MÅ bety det, men har lest at det er gjennomsnittlig høyere hcg ved flerlinger.

Oh yes, helt seriøst! Ikke at det MÅ bety det, men har lest at det er gjennomsnittlig høyere hcg ved flerlinger.
Men har ikke det i familien .. Vel kusina mi men hun vet ikke hvor det kom fra nei Gud a meg... Hva tror du ang d jeg skrev om tester osv a?!? Alle sier d er så.... Høyt

I min familie er det en tvilling litt ute i slekten på morsiden.

MEN på samboer sin side er det KUN tvillinger. Faren hans er tvilling og Bestefaren hans er tvilling på farssiden. Og bestemor på morsiden.
Alle trodde jeg kom til å få tvillinger første gangen. Men vet jo at det er jeg som må ha det i genene :)

Men har ikke det i familien .. Vel kusina mi men hun vet ikke hvor det kom fra nei Gud a meg... Hva tror du ang d jeg skrev om tester osv a?!? Alle sier d er så.... Høyt
Nei, jeg aner ikke, dannet tester jo så veldig ulikt når det kommer til hcg, så at du har hatt sterke tester tidlig behøver jo ikke å bety noe :-)

Back
Topp