Raserianfall

Nr3påvei

Forelsket i forumet
Noen som har opplevd et skikkelig raserianfall? Han hyler så høyt, og det virker som jeg ikke får kontakt med han. Han blir helt fra seg, og hvis jeg prøver og nærmer meg han (trøste) så slår han etter meg og hyler. Jeg er bare i nærheten, og venter på at det går over. Når det nærmer seg slutten, så kommer han opp i fanget mitt, og roer seg og vil ha trøst. Er ofte etter en slitsom dag i bhg. -han er snart 3 år. Hva gjør dere når de slår etter dere? Jeg holdt bare hånden min opp for å "beskytte" meg, og vise at han ikke fikk lov til å slå.  Off, dette er slitsomt.

Om jenta vår på 2 år fjerner jeg enten meg selv eller henne fra situasjonen. Om hun får skikkelig raserianfall som du beskriver lar jeg henne rase i fred til hun er ferdig. Passer bare på at hun ikke skader seg selv. Jenta vår er fæl å ligge på gulvet og hyle og sparke evt kaste seg bakover.

Har egentlig ingen gode råd, så følger godt med på denne tråden.

Vår sinnatagg på litt over 2, kan også få skikkelig raseriannfall innimellom.. Vi lar han bare rase fra seg.. når vi hører han begynner å roe seg, spørr vi han om han er ferdig, og da får vi som regel ja og at han vil kose... Fortalte helsesøster dette og hun mente vi gjorde helt rektig i å bare la han få det ut..

Når det kommer til slåing har jeg desverre ikke noen gode råd, men jeg trur nok jeg ville bare fløtta meg vekk og latt barnet være i fred og bare følge med på at det ikke skader seg selv eller andre som skulle ende opp med å komme i veien..

her er det sparking og slåing av dimensjoner, og omtrent svarte øyne, pupillene blir enorme. blir nødt og sette han ett sted i fred så han kan få d ut. han blir helt utslitt etterpå. kan vare alt fra ti minutter til opp i mot en liten time. er super slitsomt. vart i ett par år nå. tatt diverse prøver nå, ettersom d oftest skjer før han skal spise. tenkt på d ? altså når d skjer=)

Hvis har slår seg SKIKKELIG vrang og hyler og skriker uten at det hjelper å snakke han ut av det, så lar jeg han bare rase fra seg og holder meg på avstand. Sier at han kan komme til meg når han er ferdig....

Hvis han slår etter meg, stopper jeg hånda hans og sier at "Sånn gjør vi ikke. Vi slår ikke!"

Her bruker gutten på 2 1/2 år og raserianfall.. Som oftest når han ikke får viljen sin. Da slår han, kniper, biter og lugger ! Tar han bort, og sier at det har han IKKE lov til, og at mamma blir veldig lei seg og får vondt. 

Back
Topp