raserianfall

fru gravdal

Elsker forumet
Hei jenter. Nå er det lenge siden jeg har vært her igjen, men nå tregner jeg deres hjelp.

Er det flere som har barn med plutselige raserianfall? Her kan snuppa bli litt sur fordi jeg kanskje ikke vil ta henne opp på armen.. altså hun sutrer å smågråter til det PLUTSELIG tar helt av og hun hyler som en stukken gris og legger seg ned, vrenger seg rundt og virker helt utrøstelig noen ganger. Noen ganger gir det seg like fort igjen men da sitter hun å hikster for å få igjen pusten.

Hvorfor skjer dette? hva gjør jeg?

De vet å vise vilje disse små.. Hehe. Jakob får også sånne utbrudd av og til hvis han f.eks ikke vil ta av seg de nye skoene, ikke får lov å ta med seg spaden inn o.l. Jeg prøver da å avlede med noe, tilby han trøst hvis han er skikkelig lei seg, sier at jeg forstår han men vi må fordi... Går ikke dette, må han noen ganger bare få lov til å bli litt sinna og rase fra seg litt. Så går det over og vi koser igjen.

Nikolai har mange sånne, helt normalt her isåfall da storebror var likedan... Det blir færre og færre når dem får språk og skjønner mer heldigvis. Her hjelper det sjelden å trøste, jeg prøver, men som regel gjør det bare vondt værre... Jeg går litt unna uten å gi han oppmerksomhet, og da tar det ikke lang tid før han kommer etter meg å er klar for litt kosemoticon

Divaen vår har hatt sånne nykker i månedsvis... og det ser ut til at det hjelper med rolig snakk/forklare hvorfor o.l. samt fjerne seg fra dramaet. Da kommer hun som regel ikke lenge etter og vil ha kos.
Men du verden for ett volum på den lille kroppen!!!!! Til å skremme bort både fanden og innbruddstyver med:-)
Håper det går fort over. Er en del av 1 års trassen om det er en liten trøst;-)

Takk for svar :)Godt å se det ikke bare en min unge.. noen ganger så gjør hun nesten mamman sin sprø altså... men jeg må bare siat disse utbruddene glemmes fort når hun skrur sjarmen opp på nivå 10 hehe

fru gravdal skrev:
Takk for svar :)Godt å se det ikke bare en min unge.. noen ganger så gjør hun nesten mamman sin sprø altså... men jeg må bare siat disse utbruddene glemmes fort når hun skrur sjarmen opp på nivå 10 hehe

hehe, ja det sier jeg og mannen også ofte... det er jaggu ikke lett å være sinna på sånne søte små når de skrur på sjarmen altså... hehe Alt blir glemt (tror de vet det også...)

Back
Topp