Meste jeg har lagt på meg i de fire svskapa jeg har hatt fra før er 2 kg med minstemann. Ellers så har vekta stått stille. Jeg gikk ned 12 kg med eldstemann, men han var jeg utrolig syk med så der måtte jeg få intravenøst. Men likevel så veide han 3310 gr og var 47 cm lang så han fikk det han trengte sånn sett.
De tre siste har vært 3740 gr og 50 cm, 3750 og 49 lang og minstemann var 3790 gr og 49 cm lang. Har jo ikke akkurat vært noen fugleunger som har kommet[:D][:D]
Og jeg har helt normal vekt, vipper mellom 65 og 70 kg, kommer an på om det er sommer eller vinter [:D][:D][:D][:D] Og jeg er 168 cm høy hele året [;)]
Kos dere med magen damer og nyt det å være gravid. Det er så utrolig individuelt hvor mye og hvor lite man går opp, men UANSETT så tar barnet det det trenger av næring.
Hittil i dette svskapet så har jeg lagt på meg 1,5 kg og jeg dytter i meg det jeg har lyst på uten å ofre vekta en tanke. Den kommer som den vil.
Så lenge man tenker litt på å ha ett forsåvidt sunt og variert kosthold i hverdagen være seg man er gravid eller ikke så er ikke det noe som endrer seg drastisk bare for at man er gravid. Man følger jo vanene sine likevel, til tross for at man kan få noen lyster her og der, men man vet jo hvorfor de kommer. Da er det kroppen som trenger noe av det som er i disse tinga vi da dytter i munnen uansett om det er skolekritt, nedlagte agurker, papir, ansjos og alt det andre rare greiene som man hører og leser om [:D][:D][:D][:D]
Har selv heldigvis aldri hatt noen av disse lystene (takk og pris), har holdt meg til gulrøtter, nøtter og salt lakris.
Ha en strålende kveld damer og kos dere med magene!!![8D]