rart....

Bleiemos

Forumet er livet
Min mor har noen evner litt over det vanlige.. Dvs; hun finner leker til guttungen jeg har lett etter i dagesvis, dersom noen dyr er borte på gården til mine besteforeldre "ser" hun hvor de er, og hun har sett at dyr har vært syke til og med før dyrlegen har sett det... I går satt jeg ca 2 meter ifra henne og frøys som bare juling, men jeg satt å tenkte på han jeg er så hodestups forelska i.. Satt der et halvt minutt kanskje før hun utbryter; herregud så varmt det var rundt deg!!!   Jeg svarte at det var nå ikke mye hjelp i at varmen var uttapå meg når jeg satt der å hakka tenner, og snakka ikke mer om det.. Før en liten stund senere da jeg begynte å tenke på han igjen, og hun atter en gang snur seg og sier "det var da ikke måte på hvor varmt det skulle være rundt deg da!!"

Hun aner jo ikke at jeg er forelska (eller mødre gjør vel kanskje alltid det, men hun kan jo ikke vite hva jeg tenker på til enhver tid uansett..[8D])

Var bare litt rart, så måtte jo fortelle det!!![8D]

Men ikke quote meg takk, kommer til å slette det etterhvert siden dette ikke akkurat er noe hun snakker så voldsomt høyt om selv.

Så spennende da.  [:)]
Spør om hun ser hvor det er blitt av fotoapparatet mitt.  Finner det ikke!!!!!! [:@][:@][:(]

Synes det er spennende, så det er jo artig at moren din har sånne evner da! [:D]

Pappa har muligens noen slike evner selv, han har sett ting som har vært ganske så nær sannheten flere ganger.
Noe som er litt spesielt var en gang i høst når ei venninne og jeg skulle kjøre et par timer for å dra på julegave-shopping, hvor både mamma og pappa fikk dårlig vibber for denne turen. De sa det ikke til hverandre, og jeg fikk ikke vite om det før etter turen. Vi kom oppi en alvorlig bilulykke, hvor bilen til venninnen min (den vi satt i) ble totalvraket, og vi mot alle odds kunne gå ut av vraket..

For noen dager siden skulle noen låne bilen vår og ha med vår eldste sønn til et sted, og jeg fikk en følelse av at det ikke var noe lurt. Og ganske riktig, bilen kræsjet, men det gikk HELDIGVIS bra med alle i bilen! [:o] Bilen vår har imidlertid en usikker fremtid, det er høyst sannsynlig at den blir kondemnert.. [&o]

Det er første gang jeg har kjent den følelsen så sterkt, men neste gang skal jeg jammen høre på den!

ORIGINAL: Nozy Rosie

Synes det er spennende, så det er jo artig at moren din har sånne evner da! [:D]

Pappa har muligens noen slike evner selv, han har sett ting som har vært ganske så nær sannheten flere ganger.
Noe som er litt spesielt var en gang i høst når ei venninne og jeg skulle kjøre et par timer for å dra på julegave-shopping, hvor både mamma og pappa fikk dårlig vibber for denne turen. De sa det ikke til hverandre, og jeg fikk ikke vite om det før etter turen. Vi kom oppi en alvorlig bilulykke, hvor bilen til venninnen min (den vi satt i) ble totalvraket, og vi mot alle odds kunne gå ut av vraket..

For noen dager siden skulle noen låne bilen vår og ha med vår eldste sønn til et sted, og jeg fikk en følelse av at det ikke var noe lurt. Og ganske riktig, bilen kræsjet, men det gikk HELDIGVIS bra med alle i bilen! [:o] Bilen vår har imidlertid en usikker fremtid, det er høyst sannsynlig at den blir kondemnert.. [&o]

Det er første gang jeg har kjent den følelsen så sterkt, men neste gang skal jeg jammen høre på den!

Huff så ekkelt!!!![&:][&:][&:] Godt å høre det gikk bra med dere alle sammen! Helt utrolig at man skal kunne GÅ ut av en totalvraka bil!

Noe lignende skjedde jo mamma i høst.. Bestekompisen hun hadde på barneskolen har hun ikke hatt kontakt med på maaaange år, men en dag begynte hun å tenke så voldsomt på han, skjønte ikke hvorfor. Samme kveld fortalte mormor henne at han døde i en bilulykke tidligere samme dag..[&:]

Spennende!!   Og enda fler bevis på at det virkelig finnes noe annet enn hva mange tror.

Ja..viktig å følge mage-følelsen/intuisjonen sin!!  :)

Back
Topp