Min mor har noen evner litt over det vanlige.. Dvs; hun finner leker til guttungen jeg har lett etter i dagesvis, dersom noen dyr er borte på gården til mine besteforeldre "ser" hun hvor de er, og hun har sett at dyr har vært syke til og med før dyrlegen har sett det... I går satt jeg ca 2 meter ifra henne og frøys som bare juling, men jeg satt å tenkte på han jeg er så hodestups forelska i.. Satt der et halvt minutt kanskje før hun utbryter; herregud så varmt det var rundt deg!!! Jeg svarte at det var nå ikke mye hjelp i at varmen var uttapå meg når jeg satt der å hakka tenner, og snakka ikke mer om det.. Før en liten stund senere da jeg begynte å tenke på han igjen, og hun atter en gang snur seg og sier "det var da ikke måte på hvor varmt det skulle være rundt deg da!!"
Hun aner jo ikke at jeg er forelska (eller mødre gjør vel kanskje alltid det, men hun kan jo ikke vite hva jeg tenker på til enhver tid uansett..[8D])
Var bare litt rart, så måtte jo fortelle det!!![8D]
Men ikke quote meg takk, kommer til å slette det etterhvert siden dette ikke akkurat er noe hun snakker så voldsomt høyt om selv.
Hun aner jo ikke at jeg er forelska (eller mødre gjør vel kanskje alltid det, men hun kan jo ikke vite hva jeg tenker på til enhver tid uansett..[8D])
Var bare litt rart, så måtte jo fortelle det!!![8D]
Men ikke quote meg takk, kommer til å slette det etterhvert siden dette ikke akkurat er noe hun snakker så voldsomt høyt om selv.