Rart

Jasminaugust2016

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Sensommerbarna 2016
Det er rart at alt mat her på sykehuset smaker godt selv om man spiser akkurat det samme hjemme!!

Plutselig kom matlyst tilbake, men jeg vet den blir borte med en gang jeg forlater sykehus.

Kanskje fordi man lager den selv hjemme mens her blir du servert? Er noen som merker at en liker mat som ikke laget hjemme? Fra restauranter eller eventuelt en kiosk.☺

Når du kastet opp mye og er dehydrert blir du kvalm pga det. Sikkert fordi de har væsket deg opp med ringer og glukose sånn at du ikke føler deg kvalm av dehydreringen lenger.

Jeg har det sånn. Kan ikke lage mat selv da jeg blir kvalm under matlagingen og dermed ikke har noe lyst på maten når den er ferdig. Når jeg får maten servert får jeg det som oftest i meg og det smaker mye bedre!

Det er rart at alt mat her på sykehuset smaker godt selv om man spiser akkurat det samme hjemme!!

Plutselig kom matlyst tilbake, men jeg vet den blir borte med en gang jeg forlater sykehus.

Kanskje fordi man lager den selv hjemme mens her blir du servert? Er noen som merker at en liker mat som ikke laget hjemme? Fra restauranter eller eventuelt en kiosk.☺
Jeg syns alltid at mat som andre lager smaker bedre enn den jeg lager selv. Husker når farmor stekte grandiosa. Den smakte helt fantastisk :) merkelig egentlig.

Jeg synes at alt smaker mye bedre når noen andre lager det... Selvom jeg tror jeg ikke er helt håpløs på kjøkkenet, til og med en brødskive med ost smaker annerledes for meg når ikke jeg må lage den ☺️
Og på sykehuset elsket jeg maten på føden/barsel! Spesielt den første brødskiva rett etter fødselen☺️☺️

Back
Topp