Rart..

Trudee

Glad i forumet
Det er så utrolig rart og sitte å tenke at dette er mitt siste svangerskap.. Vet ikke helt hva keg føler om det. Ikke trist, men veldig rart ... Pluss at tiden går så fort at jeg føler jeg kommer til og være ferdig før jeg rekker innse at jeg er gravid :p Hmm.. Dagens tanke ;) flere som er gravid for siste gang?

Skulle fryktelig gjerne hatt flere barn, men på grunn av alderen min og store problemer med å bli gravid er jeg temmelig sikker på at dette blir mitt siste svangerskap.

Det blir nok siste gang for meg og. To barn er nok for meg, men en skal aldri si aldri:)

Ja, tror det. Formen er utrolig kjip her med mye kvalme og oppkast, og ikke lett å ta seg av de små samtidig, så tenker at jeg ikke klarer flere svangerskap når det skal være slik.
Men skal aldri si aldri som hun sa over her ;)

Siste her og, og for meg er det helt greit. Jeg syns det er helt ok å bære gravid, men syns og det er mye bekymringer, iallefall var det det sist. Så da klarer jeg ikke kose meg sånn, men håper jeg slipper der denne gangen for gleder meg til magen vokser å kjenne spark og liv.

Mannen vil bare ha to og flere barn er ikke noe jeg presser igjennom :) og to er igrunnen helt greit, men jeg blir veldig tidlig ferdig da, 22 år og 2 barnsmor :p føler meg til tider mye eldre ;) kanskje derfor det er så rart :p kjenner allerede romstering i magen, men syns det var igår jeg leste positiv test.. Dette går FORT!!!!

Bli nok første og eneste her og. Sambo vil ha bare to (han har ei fra før), synes d er nok og jeg er i grunn enig i det :) litt slitsomt å gå gravid også m alle disse bekymringer osv, men litt koslig også ;)

om det blir jente nå er dette mitt siste oxo, men blir det gutt skal vi prøve på en til, vil ikke gi opp sjansen på å få jente på nr 3, men blir det 3 gutter så blir det 3 gutter :)

Back
Topp