rart

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
hvor fort disse små legger til seg vaner!!
Leo var syk i 3 dager, og da gikk vi jo å byssa på han når han skulle sove og vugga på senga hans... Nå har han hvert et helvete å legge igjen etter han ble frisk! [&:]

Så i dag har jeg begynt en litt streng mamma kur igjen for at han skal lære seg å sovne av seg selv igjen[:)] Han får ligge å klage, jeg går bare opp om det blir fistel gråt.. Vabskelig for mammahjertet, men må få tilbake gamle rutiner, blir gal av at hver dupp skal være en kamp..[8|]

Har ikke holdt på mer enn i 15 min og ser ut som det går veien[;)]

Hvordan har det hvert med deres etter sykdom å sånn??

Samme regla her.
Men her ble det kröll etter at vi kom hjem fra Danmark, og fikk besök til dåpen og div.

Jeg har värt stenhard denne uken, de förste 2 dagene var passe artige. Men nå sovner hun igjen kl 19 uten grin, sover til 23-24, vil ha pupp når vi legger oss.

Spå sover hun til 3-4 og vil ha mat igjen. Ja, inatt våknet hun 3 ganger(med den kl 23.)

Og jeg er kjempefornöyd jeg.

Latt henne grine litt. Er det hysterisk grin plukker jeg henne opp. Mne den derre trötte sutringa löfter ejg ikke fingeren for altså[8D]

Det har vært som du beskriver...
Men to tre kvelder med de gamle rutinene så er alt på plass igjen :-)

Ho har ikke vært syk enda, men hvis vi har vært borte på kvelden og ho skal sovne der for så å ta henne med hjem å legge ho rett i senga har faktisk funka veldig bra til å være utenom rutinene.. Syns ho er flink jeg. Har lagt henne og ho blir stille med en gang etter bare litt småskravling [:D]

Back
Topp