Rart spørsmål

Du får si fra hva jordmor sier da:) satser nå på at det er normalt:D


Jm sa at tynt utflod var normalt :)
I mitt tilfelle kan det hende at det kom fostervann når jeg begynte å blø, fordi de mistenker at jeg kanskje har hatt to spirer i magen. Nå har jeg fortsatt rester som skal ut fra den ene fostersekken, så kan hende jeg har tynn utflod pga det.

Så er sikkert forskjellig for alle, så du kan jo høre med jm når du skal dit :)
 
Jm sa at tynt utflod var normalt :)
I mitt tilfelle kan det hende at det kom fostervann når jeg begynte å blø, fordi de mistenker at jeg kanskje har hatt to spirer i magen. Nå har jeg fortsatt rester som skal ut fra den ene fostersekken, så kan hende jeg har tynn utflod pga det.

Så er sikkert forskjellig for alle, så du kan jo høre med jm når du skal dit :)
Takk for svar:) så kjedelig å tenke at du kanskje har mistet en:(

Jeg hadde vel egentlig ikke tenkt meg til jordmor. Tenkte vel å bare dra til legen på kontroller. Men får spørre om 2 uker når jeg skal på Oul :)
 
Takk for svar:) så kjedelig å tenke at du kanskje har mistet en:(

Jeg hadde vel egentlig ikke tenkt meg til jordmor. Tenkte vel å bare dra til legen på kontroller. Men får spørre om 2 uker når jeg skal på Oul :)

Bare hyggelig :)
Ja det er kjedelig å kanskje ha mistet en, men vi har heller aldri sett to. Så jeg har liksom alltid vært glad for en liten :) jeg er hvertfall glad at den ene har det fint <3

Ja du får spørre da :) blir spennende med OUL!
 
Ja det gjør kanskje ting litt annerledes når man har tenkt en hele veien:) og det viktigste er jo at den lille i magen har det bra nå:happy:

Ja gleder meg kjempe masse. Blir super spennende :D<3
 
Jm sa at tynt utflod var normalt :)
I mitt tilfelle kan det hende at det kom fostervann når jeg begynte å blø, fordi de mistenker at jeg kanskje har hatt to spirer i magen. Nå har jeg fortsatt rester som skal ut fra den ene fostersekken, så kan hende jeg har tynn utflod pga det.

Så er sikkert forskjellig for alle, så du kan jo høre med jm når du skal dit :)
Når skjedde det at du kanskje mista en?
 
Ja det gjør kanskje ting litt annerledes når man har tenkt en hele veien:) og det viktigste er jo at den lille i magen har det bra nå:happy:

Ja gleder meg kjempe masse. Blir super spennende :D<3

Ja det blir det. Er veldig glad for at den som er der inne har det bra <3

Ja jeg er så nysgjerrig på hva det er! :) skal dere vite kjønn?
 
Når skjedde det at du kanskje mista en?

Jeg hadde blødninger 1 og 2 januar. Det er ikke sikkert at det noen gang var et embryo, men jeg har hvertfall 2 fostersekker. Så kan hende at blødningene kom fordi kroppen skulle få ut restene av sekken. De vet ikke helt enda, men får sikkert mer svar på OUL :)
 
Ja det blir det. Er veldig glad for at den som er der inne har det bra <3

Ja jeg er så nysgjerrig på hva det er! :) skal dere vite kjønn?
Ja jeg hadde virkelig ikke klart å gå i 9 mnd uten å vite hva det er. Jeg tror jeg er en av de mest nysgjerrige og utålmodige mennesker som fins:p så blir en liten nedtur om vi ikke får vite. Men så er det aller aller viktigste at babyen er frisk og rask og har det bra i magen <3
 
Jeg hadde blødninger 1 og 2 januar. Det er ikke sikkert at det noen gang var et embryo, men jeg har hvertfall 2 fostersekker. Så kan hende at blødningene kom fordi kroppen skulle få ut restene av sekken. De vet ikke helt enda, men får sikkert mer svar på OUL :)
Jeg er 12 uker med tvillinger og har skikkelig smerter i magen! Så jeg er litt utolig idag. Håper det bare er strekking osv.
Men hadde en venninne også som mista den ene
 
Jeg er 12 uker med tvillinger og har skikkelig smerter i magen! Så jeg er litt utolig idag. Håper det bare er strekking osv.
Men hadde en venninne også som mista den ene

Jeg har også skikkelig ligamentsmerter, og jm sa det var normalt siden alt vokser. Jeg har også en del mensmurringer, men er nok pga blødningene jeg hadde. Så lenge det ikke er skikkelig menssmerter sa hun det var greit :)

Hvis du er urolig så er det bare å ringe helsestasjonen tenker jeg :)
 
Ja jeg hadde virkelig ikke klart å gå i 9 mnd uten å vite hva det er. Jeg tror jeg er en av de mest nysgjerrige og utålmodige mennesker som fins:p så blir en liten nedtur om vi ikke får vite. Men så er det aller aller viktigste at babyen er frisk og rask og har det bra i magen <3


Hehe da er vi to :p men som du sier så er det viktigste at barnet er friskt og har det bra :) er ikke så viktig hva det blir :D
 
Jeg er 12 uker med tvillinger og har skikkelig smerter i magen! Så jeg er litt utolig idag. Håper det bare er strekking osv.
Men hadde en venninne også som mista den ene
Jeg har bare en mini i magen og jeg og har veldig nye smerter i magen til tider. Fikk beskjed at noen har det sånn og at det er normalt
 
Back
Topp