Rart spørsmål

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
Ikke les videre om dere syns det er ekkelt å lese litt detaljert om utflod!!

Jeg er litt bekymret nå. Var på do istad og merket at trusa mi var våt:wtf: tenkte det sikkert var utflod og lot det ligge. Helt til jeg begynte å tenke på det igjen :shifty: ble brått veldig bekymret for at jeg kanskje lekker fostervann? Det var helt klart og fylte trusa. Lukta på det (ja sykt ekkelt) og det lukter eddik:eek: noen som har opplevd det nå eller i et tidligere svangerskap at utfloden er som vann og lukter så surt? Eller kan det være fostervann?
 
Har opplevd det samme, aner ikke hva det er..
Dette uten å vær gravid så trenger ikke være relevant til det.
Ut fra det jeg har lest så lukter fostervann litt søtlig? Så neppe det :)
 
Okey ble litt beroliget nå :) har bare aldri opplevd at det lukter eddik så tenkte kanskje det var fostervann som lukta sånn:p må jo tenke det verste med gang vettu:oops:
 
D kan jo være en vanlig sopp infeksjon. Men trodde utfloden da var litt vit aktig.
 
Har tenkt på sopp jeg og. Men har jo lest at den da er litt sånn hvit og tykk. Dette var/er helt som vann. Så vet ikke helt. Men sikkert ikke noe farlig håper jeg. Skal til legen om 2 uker så får spørre hun da. Også har jeg Oul om 16 dager så ser jo eventuelt da:) men takk for svar:)
 
Har også veldig vannet utflod, kjennes ut som jeg sitter og tisser på meg!! Kommer masse også! Men er nok helt ufarlig. Var hos jm idag og fikk høre hjertelyd og livmoren vokser som vanlig.
 
Jeg har også veldig tynt og vannete utfold. Føles som om jeg går og lekker/tisser på meg. Skal til jm i morgen så tenkte høre litt. Men regner med at det er normalt, bare slitsomt :p
 
Har også det, og lurer veldig på og hva det kan være. Leverte urinprøve hos Volvat 28.des og en i går hos fastlegen. Og begge var fine.men merker hvis keg drikker lite da lukter det mye strammere, kan det ha sammenheng tro??

Mye man lurer på iløpet av ett sv. Har gått gravid 2010/2011 og husker ingen verdens ting nesten :p
 
Har også det, og lurer veldig på og hva det kan være. Leverte urinprøve hos Volvat 28.des og en i går hos fastlegen. Og begge var fine.men merker hvis keg drikker lite da lukter det mye strammere, kan det ha sammenheng tro??

Mye man lurer på iløpet av ett sv. Har gått gravid 2010/2011 og husker ingen verdens ting nesten :p

Jeg har også levert flere urinprøver, og alle er fine. Så er nok ikke noe galt, bare veldig tynn utflod.
Når jeg hadde blødninger 1 og 2 januar kom det masse utflod og jeg var redd det var fostervann. Men var heldigvis ikke det :)
 
Har også veldig vannet utflod, kjennes ut som jeg sitter og tisser på meg!! Kommer masse også! Men er nok helt ufarlig. Var hos jm idag og fikk høre hjertelyd og livmoren vokser som vanlig.

Opplevd det samme og lurte også på om jeg lakk fostervann liksom! Kjennes ut som jeg tisser på meg lilsom:/ men har verken lukt eller farge. ..
 
Har og sjekket urinprøver min på jobb 3 ganger og den er helt negativ. .. :)
Men ja jeg lekker ett eller annet :p
 
Okey da er det kanskje normalt da. Var redd det bare var meg og at noe var galt. Men nå er vi visst ganske mange som har det sånn så kan senke skuldrene. Dere er helt fantastiske hele gjengen som gidder å svare<3 :) det hjalp meg veldig :D<3
 
Jeg har også veldig tynt og vannete utfold. Føles som om jeg går og lekker/tisser på meg. Skal til jm i morgen så tenkte høre litt. Men regner med at det er normalt, bare slitsomt :p
Du får si fra hva jordmor sier da:) satser nå på at det er normalt:D
 
jeg opplever det samme... håper ikek det er at jeg lekker fostervann :s for utfloden min er ganske tykk og gul.. så det får ikke vært det.. men jeg regner med at jeg bare "lekker litt - ala tena lady (tiss)" :s
 
jeg opplever det samme... håper ikek det er at jeg lekker fostervann :s for utfloden min er ganske tykk og gul.. så det får ikke vært det.. men jeg regner med at jeg bare "lekker litt - ala tena lady (tiss)" :s

Det er tydeligvis veldig mange som du ser som opplever det samme. Så tror det er ganske normalt jeg da. Hadde vært veldig rart om vi hadde vært så mange som lakk fostervann:) så tror vi kan slappe av alle sammen og tenke at det enten og utflod eller som du så fint sa det "tena lady":p jeg ble hvertfall veldig beroliget:happy:
 
Det er tydeligvis veldig mange som du ser som opplever det samme. Så tror det er ganske normalt jeg da. Hadde vært veldig rart om vi hadde vært så mange som lakk fostervann:) så tror vi kan slappe av alle sammen og tenke at det enten og utflod eller som du så fint sa det "tena lady":p jeg ble hvertfall veldig beroliget:happy:

Det ble jeg også nå :)
 
Back
Topp