Rart med den kvalmen

Mamalou

Elsker forumet
Den kommer snikende, men vips så er den som blåst bort[8|][:)][:D]
Godt å få spist frokost[:)]

Ja, er merkelig.. Men nå har jeg bestemt meg for ikke å si noe som helst om den kvalmen, jeg bare jinxer det, for sa her inne og til mamma hvor fantastisk disse båndene virker, jeg var ikke LITT kvalm, gjett hvem som har hatt verdens verste to dager etter den tid da[:'(] Så nå holder jeg munn, håper det hjelper[8D]

Men er veldig bra du får i deg frokost altså, ikke meningen å høres vemmelig ut[:)]

da er du heldig! her er jog nesten konstant kvalmen! vil bare at det skal gå over!! er så kjedleig å gå hjemme å være kvalm HELE tiden!!!

Jeg har plutselig noen dager innimellom som jeg er nesten helt bra - bare kvalm på morgenen. Også må jeg ta igjen for de gode dagene etterpå - straff fordi jeg har vært fin en dag [8D]

ORIGINAL: *obaibi*

Ja, er merkelig.. Men nå har jeg bestemt meg for ikke å si noe som helst om den kvalmen, jeg bare jinxer det, for sa her inne og til mamma hvor fantastisk disse båndene virker, jeg var ikke LITT kvalm, gjett hvem som har hatt verdens verste to dager etter den tid da[:'(] Så nå holder jeg munn, håper det hjelper[8D]

Men er veldig bra du får i deg frokost altså, ikke meningen å høres vemmelig ut[:)]

Hehe, seaband da eller?[:D]

De sier at det avtar rund uke 12.... Får håpe på for din del.. Jeg har først begynt at bli ordentelig kvalm og kaste opp nå jeg da( uke 11) Herlig! Forje svangerskap spøy jeg hver dag til uke 24, men har sluppet billig unna denne gangen[:D]
Har god erfaring med å bære krystalle, om dere tror på det er det vert et forsøk.

Back
Topp