Er det bare meg som syntes det er litt rart? Ikke helt vandt med det der jeg
Har en her nå å vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg
haha
Har en her nå å vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var bare noe på vasken som skulle byttes så gikk kjapt heldigvisHar ikke hatt arbeidsfolk i huset bortsett fra når vi måtte bytte rute. Men det synes eg var rart nok så kan tenke meg![]()
Hehe kjenner meg igjen på det du skriver der.Synes det er veldig merkelig. Spesielt hvis det bare er en - skal man bli igjen å prate/svare på spørsmål, skal man bare komme seg ut av veien deres? Bør man tilby kaffe, annet osv
Hehe, ser denHehe kjenner meg igjen på det du skriver der.
Jeg pleier i hovedsak komme meg vekk
Jeg er dog veldig vant med det da, så bryr meg ikke så mye lenger. Spesielt ikke om det er folk som har vært her før. Med elektrikerne kan jeg daffe rundt i hello kitty morgenkåpen![]()
Haha ja akkurat sånn er detSynes det er veldig merkelig. Spesielt hvis det bare er en - skal man bli igjen å prate/svare på spørsmål, skal man bare komme seg ut av veien deres? Bør man tilby kaffe, annet osv
Hvordan føle seg corny i eget hus ><Haha ja akkurat sånn er det![]()
HeheHvordan føle seg corny i eget hus ><
Haha! Har vært en del her de siste årene.. like kleint hver gang. Blir gjort veldig mye husarbeid det tidsrommet de er her, for å si det sånnEr det bare meg som syntes det er litt rart? Ikke helt vandt med det der jeg![]()
Har en her nå å vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meghaha