Rart med arbeidsfolk i hus?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er det bare meg som syntes det er litt rart? Ikke helt vandt med det der jeg :p

Har en her nå å vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg :p haha

Har ikke hatt arbeidsfolk i huset bortsett fra når vi måtte bytte rute. Men det synes eg var rart nok så kan tenke meg :P

Jeg har bare hatt familie i hus, som arbeidsfolk, men det var ubehagelig nok :p !

Synes det er veldig merkelig. Spesielt hvis det bare er en - skal man bli igjen å prate/svare på spørsmål, skal man bare komme seg ut av veien deres? Bør man tilby kaffe, annet osv

Synes det er veldig merkelig. Spesielt hvis det bare er en - skal man bli igjen å prate/svare på spørsmål, skal man bare komme seg ut av veien deres? Bør man tilby kaffe, annet osv
Hehe kjenner meg igjen på det du skriver der.
Jeg pleier i hovedsak komme meg vekk:P

Jeg er dog veldig vant med det da, så bryr meg ikke så mye lenger. Spesielt ikke om det er folk som har vært her før. Med elektrikerne kan jeg daffe rundt i hello kitty morgenkåpen:P

Hehe kjenner meg igjen på det du skriver der.
Jeg pleier i hovedsak komme meg vekk:P

Jeg er dog veldig vant med det da, så bryr meg ikke så mye lenger. Spesielt ikke om det er folk som har vært her før. Med elektrikerne kan jeg daffe rundt i hello kitty morgenkåpen:P
Hehe, ser den
Og mener å huske at du er like flink til å svare dem som meg ;)

Er det bare meg som syntes det er litt rart? Ikke helt vandt med det der jeg :p

Har en her nå å vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg :p haha
Haha! Har vært en del her de siste årene.. like kleint hver gang. Blir gjort veldig mye husarbeid det tidsrommet de er her, for å si det sånn :D

Back
Topp