Rart hvordan man kan håpe på å få mer vondt!

Samme hær! Er førstegangs fødene og har termin om en uke. Imorgen kommer samboer/pappa og da blir det mye sex og tur hver dag. Dette er mitt første barn så gleder meg veldig:Heartred gleder meg tilogmed til fødsel og mange timer med smerte:laughing002
 
Samme her xsmile9 Fikk beskjed idag at jeg er i latensfasen så håper på at ting begynner å skje veldig snart. Aner jo ikke om det tar timer eller dager... har 11 dager igjen til termin.
 
Hvordan får dere beskjed om det? Vaginal undersøkelse? Jordmor sa at det ville hun ikke begynne med før på termin..

Jeg var innom legevakta idag pga. mistanke om blindtarmbetennelse og ble videresendt til føden etter legesjekk. Der mente en av jordmødrene og en gynekolog at det var latensfasen som hadde begynt. Har hyppige og kraftige kynnere sammen med ganske intense smerter som kommer og går i styrke og har hatt mensmurringer i vel over en måned. Ble også tatt ultralyd, vet ikke om gynekolog kanskje så noe der? o_O Jeg aner ikke, men håper de har rett!
 
Hvordan får dere beskjed om det? Vaginal undersøkelse? Jordmor sa at det ville hun ikke begynne med før på termin..


Var innom føden fordi jeg hadde sterke murringer og veldig nedpress, ble undersøkt da og var 2 cm åpning og det var veldig mykt og modent. De trodde det ble fødsel den uka. Men det er nå 2 uker siden snart å jeg har enda ikke født, så de murringene/riene som he vært har stoppa helt opp :sorry:
 
Jeg var innom legevakta idag pga. mistanke om blindtarmbetennelse og ble videresendt til føden etter legesjekk. Der mente en av jordmødrene og en gynekolog at det var latensfasen som hadde begynt. Har hyppige og kraftige kynnere sammen med ganske intense smerter som kommer og går i styrke og har hatt mensmurringer i vel over en måned. Ble også tatt ultralyd, vet ikke om gynekolog kanskje så noe der? o_O Jeg aner ikke, men håper de har rett!

Håper ikke det er blindtarmsbetennelse, da! Kan ikke se for meg hvordan det må være å ha det mot slutten. Lykke til mot fødselen!:happy:
 
Back
Topp